Kan met Hotmail geen e-mail meer verzenden, alleen ontvangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds een tijdje kan ik ineens geen mail meer versturen via hotmail ik heb hi (kpn) en niets veranderd aan mijn instellingen... inkomen doet hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan met Hotmail geen e-mail meer verzenden, alleen ontvangen
sinds een tijdje kan ik ineens geen mail meer versturen via hotmail
ik heb hi (kpn) en niets veranderd aan mijn instellingen... inkomen doet hij nog wel maar als ik wil versturen krijg ik de vlg melding: "de verbinding met de server voor uitgaande post 'smtp.live.com' is mislukt. u kunt meerdere servers voor uitgaande post configureren via 'instellingen'> 'mail, contacten, agenda'" maar goed... hier wordt ik dus niets wijzer van... heb niets veranderd en zou niet weten hoe en waarom ik een andere server zou gaan aanmaken/instellen... wie kan mij helpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gokje hoor, maar mogelijk blokkeert KPN SMTP verkeer over poort 25?
Ik zou even bij je mailinstellingen kijken welke poort er gebruikt wordt voor SMTP verkeer. Als deze inderdaad op 25 staat zou ik deze wijzigen naar 587 en SSL aanzetten. Ik denk dat het dan weer moet werken. Zoals ook hier vermeld wordt: Citaat:
Laatst gewijzigd door J0HAN85; 17-12-09 om 23:18. |
|
|||
|
|||
ik had 995 als smtp poort, en heb deze veranderd in 587, ssl stond al aan,
maar dit werkt helaas niet.... ook heb ik hem op 25 gezet, maar dan blijft hij maar naar verbinding zoeken....... dus dat lijkt mij ook niet goed... helaas is het probleem dus nog niet verholpen.... |
|
|||
|
|||
en nu doet mijn inkomende post het niet meer....
ik heb pop3.live.com als hostnaam, ****@hotmail.com als gebruikersnaam **** als wachtwoord het wachtwoord hiervoor is toch hetzelfde als voor je hotmail? ik kan nu wel versturen gek genoeg..... |
|
|||
|
|||
Kan email ontvangen maar niet versturen.
Hallo allemaal , ik heb sinds kort een iPhone 3gs 16 gig(wit)
nu zit ik al een tijdje met die email die niet werkt , Ik heb superlang gezocht overal, hier ook alles al afgegaan maar lukt nog steeds niet , mijn probleem is het volgende; Pop heb ik genomen, POP-account gegevens: Naam Jurgen Adres Beschrijving: Idem Server inkomende post Hostnaam Pop3.live.com Gebruikersnaam Wachtwoord : ***** Server uitgaande post: SMPT SMPT.live.com Ik kan perfect emails ontvangen, maar zelf zenden lukt niet , er is dus iets verkeerd met die uitgaande post, maar ik weet niet wat , ik probeerde al verschillende dingen zoals SMPT.mobistar.com etc etc niks werkt Op Wi-Fi werkt het niet en op 3g ook niet. Kan iemand me AUB helpen? Mvg, Jurgen. Laatst gewijzigd door jurgeee; 29-12-09 om 13:32. |
|
||||
|
||||
Weet niet of het een typefout is, maar het is smtp.live.com
|
||||
|
||||
als uitgaande kan je ook een Gmail smtp gebruiken...( van je gmail account dus)
How to use Gmail as your SMTP server - Email apps - Lifehacker hopaké |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hmm , ik denk dat ik het begrijp dus, ik ontvang op mijn Live addres en verstuur met het Gmail addres ? Moet dan wel nog een adress maken van Gmail Laatst gewijzigd door WDS001; 29-12-09 om 12:00. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Werk niet
Het werkt nog steeds niet,
Ik heb dus een Gmail account ] (Want ik had dit nog niet) Dan ben ik naar m'n email instellingen gegaan op de iPhone uitgaande server veranderd naar Smtp.gmail.com gmail account en wachtwoord ook ingesteld. Ik probeerde de mail te versturen en er kwam direct op "Mail versturen mislukt" Dit zijn de instellingen: Server uitgaande post hostnaam: smtp.gmail.com gebruikersnaam: wachtwoord: ******* gebruik SSL uitgeschakeld identiteitscontrole : wachtwoord Serverpoort: 587 Laatst gewijzigd door jurgeee; 29-12-09 om 13:33. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt , ga ik dadelijk probere |
|
|||
|
|||
Citaat:
YES ! , het werkt bedankt allemaal voor de hulp ! Mvg Jurgen |
|
||||
|
||||
Ter voorkoming van spam zou ik de emailadressen even verwijderen (via de Edit-knop bij de posts)....
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
email verzenden met Vodafone
Weet iemand al een adequate oplossing voor het verzenden van email met een Vodafone abo? Mijn provider is Rootnet.
Groet, Ronald Ik ben er helemaal uit. Ik leg uit. Open op je Iphone: Instellingen > Mail, contacten, agenda > Accounts emailaccount van je eigen provider. Naam: geef een naam die je zelf leuk vindt Adres: je e-mailadres van je eigen provider Beschrijving: je e-mailadres verschijnt hier vanzelf Server inkomende post Hostnaam: de hostnaam van je eigen provider Gebruikersnaam: de gebruikersnaam bij je eigen provider Wachtwoord: het wachtwoord dat je gebruikt bij je eigen provider Server: uitgaande post (openen) Hoofdserver: authsmtp.vodafone.nl Andere SMTP servers: authsmtp.vodafone.nl Hoofdserver: aanklikken/openen Dan kun je invullen: Hostnaam authsmtp.vodafone.nl Gebruikersnaam: mail direct gevolgd door je mobiele telefoonnummer (dus gewoon het woord "mail", daarna je nummer, zonder punt of spatie, alles aan elkaar kleine letters) Wachtwoord: het wachtwoord dat je bij My Vodafone hebt opgegeven (je moet dus een My Vodafone aanmaken!) Terug naar je email en proberen maar. Nu moet alles werken. Ik heb thuis Wi-Fi. Dat combineert niet met het bovenstaande. Dus: Wi-Fi uitzetten als je thuis of op kantoor met deze account gebruik wil maken van de emailfunctie op je Iphone. Laatst gewijzigd door RKalfsbeek; 07-01-10 om 22:32. Reden: Oplossing gevonden |
|
|||
|
|||
Ik ben er helemaal uit.
Ik leg uit. Open op je Iphone: Instellingen > Mail, contacten, agenda > Accounts emailaccount van je eigen provider. Naam: geef een naam die je zelf leuk vindt Adres: je e-mailadres van je eigen provider Beschrijving: je e-mailadres verschijnt hier vanzelf Server inkomende post Hostnaam: de hostnaam van je eigen provider Gebruikersnaam: de gebruikersnaam bij je eigen provider Wachtwoord: het wachtwoord dat je gebruikt bij je eigen provider Server: uitgaande post (openen) Hoofdserver: authsmtp.vodafone.nl Andere SMTP servers: authsmtp.vodafone.nl Hoofdserver: aanklikken/openen Dan kun je invullen: Hostnaam authsmtp.vodafone.nl Gebruikersnaam: mail direct gevolgd door je mobiele telefoonnummer (dus gewoon het woord "mail", daarna je nummer, zonder punt of spatie, alles aan elkaar kleine letters) Wachtwoord: het wachtwoord dat je bij My Vodafone hebt opgegeven (je moet dus een My Vodafone aanmaken!) SSL moet uitstaan. Terug naar je email en proberen maar. Nu moet alles werken. Ik heb thuis Wi-Fi. Dat combineert niet met het bovenstaande. Dus: Wi-Fi uitzetten als je thuis of op kantoor met deze account gebruik wil maken van de emailfunctie op je Iphone.[/quote] Laatst gewijzigd door RKalfsbeek; 07-01-10 om 22:41. |
|
|||
|
|||
help ik heb het zelfde probleem alleen gebruik ik hotmail ging maanden lang goed maar sinds vanavond ontvang ik alleen nog maar mails maar kan ik niets versturen zelfde meldingen
hier volgen mijn instellingen inkomende post werkt uitgaande post SMTP smtp.live.com> server aan hostnaam smtp.live.com gebruikersnaam @hotmail.com ww ....... gebruik SSL AAn identiteitscontrole wachtwoord serverpoort 587 nou dit is hem dus hij werkte gewoon perfect tot aan vanavond heb me account reeds gewist en opnieuw ingesteld maar zelfde probleem volgende melding wordt vertoont Email versturen mislukt de verbinding met de server voor uitgaande post smtp.live.com is mislukt. u kunt meer servers voor uitgaande post configureren via instellingen>mail,contacten,agenda pleASE HELP ALVAST BEDANKT |
|
||||
|
||||
// Topics samengevoegd
|
|
|||
|
|||
Iemand die mij kan helpen? Zelfde probleem, emails ontvangen lukt, emails verzenden lukt niet ... ik werk met Mobistar.
Ik heb dezelfde instellingen overgenomen als die op mijn computer, want daar werkt alles perfect .. Incoming mail: mail.willux.be User name: info@punkidrecords.com Pasword: **** Outgoing mail: relay.skynet.be Poort 110 (25 heb ik ook al geprobeerd) |
|
|||
|
|||
Ook hier sinds vandaag problemen met Hotmail. Geen instellingen veranderd, maar in 1 keer de melding dat een wachtwoord niet correct is en er geen emails verzonden kunnen worden (ontvangen lukt wel). Meer mensen met dit probleem?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen mail meer ophalen(alleen met Wi-Fi) | loentje48 | Wi-Fi | 4 | 11-04-11 21:27 |
geen mail verzenden wel ontvangen via wanadoo | brautomaten | iPhone algemeen | 5 | 12-01-11 12:46 |
Kan geen mail meer ontvangen (hotmail) | Conscience | iPhone algemeen | 0 | 17-06-10 16:00 |
kan geen mail verzenden | michel278 | iPhone algemeen | 4 | 23-08-08 12:24 |
HELP!! Kan geen Mail meer ontvangen! | ASNNetworks | Unlock [archief] | 2 | 21-04-08 14:30 |
|
|