HELP!! Kan geen Mail meer ontvangen! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu heb ik niet alleen dat SMS probleem (zie sms probleem topic van mij) maar ook nog een Mail probleem...ik kan namelijk geen mail ophalen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Nu heb ik niet alleen dat SMS probleem (zie sms probleem topic van mij) maar ook nog een Mail probleem...ik kan namelijk geen mail ophalen met mn iPhone
![]() ![]() Sturen kan trouwens wel...maar ontvangen niet..(bij SMS is dat precies andersom ![]() ![]() Iemand een idee? Heb iPhone 1.1.4... |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() de mail fix installeren via installer. waarschijnlijk ga je 114 draaien op je iphone en daar kan dit wel eens voorvallen in deze firmware.
En als dit echt niet helpt, raad ik je gewoon aan voor een restore te doen, en dan ben je normaal wel van alle problemen verlost.
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() Mag wel op slot nu trouwens ![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? | iPeng | iPhone algemeen | 0 | 15-03-11 17:18 |
Kan met Hotmail geen e-mail meer verzenden, alleen ontvangen | tikospike | iPhone algemeen | 28 | 09-09-10 16:18 |
Kan geen mail meer ontvangen (hotmail) | Conscience | iPhone algemeen | 0 | 17-06-10 15:00 |
Kan geen email meer ontvangen. xs4all.nl | Ivoclaas | iPhone algemeen | 4 | 14-05-10 15:51 |
kan geen sms meer ontvangen | decockbenjamin | iPhone algemeen | 2 | 27-10-08 12:37 |
|
|