//

Kan geen email meer ontvangen. xs4all.nl

Kan geen email meer ontvangen. xs4all.nl discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kon opeens geen emails meer versturen. Ik heb toen de account verwijderd en opnieuw ingesteld. Nu kan ik wel emails versturen, maar niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-05-10, 22:45
Ivoclaas Ivoclaas is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard Kan geen email meer ontvangen. xs4all.nl

Ik kon opeens geen emails meer versturen. Ik heb toen de account verwijderd en opnieuw ingesteld. Nu kan ik wel emails versturen, maar niet meer ontvangen. Ik doe iets niet goed en ik weet niet wat. Ik zat vroeger bij demon, maar dat is door xs4all overgenomen.
Wie heft raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-05-10, 07:35
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Hmmm, bekende naam, bekend probleem .
Heb je (hebben we) al naar de juiste poort gekeken? Hier staan de juiste instellingen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 12-05-10, 17:05
atie h atie h is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard

Hallo
Ik heb hetzelfde probleem. kwam uit het buitenland, dataroaming weer aan in NL.
En ik kon niet meer sturen en/of ontvangen. Inmiddels doen twee van m'n adressen het weer, maar xs4all helaas ontvangt niets meer, ook niet al ontvangen berichten kan ik niet meer binnenhalen ?????
Heb de instellingen van hierboven geprobeerd, maar helaas. (ik had daar overigens niets aan veranderd en een week geleden deed alles het??)
Wie kent het en heeft een oplossing??
  #4  
Oud 14-05-10, 09:31
Ivoclaas Ivoclaas is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard Probleem emails ontvangen met xs4all opgelost!

Een paar dagen geleden had ik een probleem gemeld dat ik geen emails meer kon ontvangen op mijn iPhone. Mijn provider is xs4all.
Het probleem is opgelost. Wat bleek: Zoals bij veel providers heb je bij xs4all meerdere emailadressen of aliassen zoals ...@xs4all.nl Aan ieder adres zit een apart wachtwoord. Om bij xs4all te kunnen inloggen om bijvoorbeeld je persoonlijke instellingen te bekijken, moet je je username plus wachtwoord intoetsen. Dit is meestal je hoofdaccount. Ik gebruik niet mijn hoofdaccount voor mijn emails, maar een alias. Wat ik dus steeds op mijn iPhone invoerde waren de gegevens van mijn hoofdaccount en niet van mijn alias. Toen ik de gegevens van mijn emailalias, die ik dus gebruik, met de daarbij horende wachtwoord in mijn iphone invoerde, kreeg ik alle emails weer binnen.
  #5  
Oud 14-05-10, 15:51
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd, je oplossing mocht best bij je oude topic
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? iPeng iPhone algemeen 0 15-03-11 17:18
Kan geen email ontvangen Rubske Overige providers Nederland 8 14-10-10 12:04
Kan geen mail meer ontvangen (hotmail) Conscience iPhone algemeen 0 17-06-10 15:00
kan geen sms meer ontvangen decockbenjamin iPhone algemeen 2 27-10-08 12:37
HELP!! Kan geen Mail meer ontvangen! ASNNetworks Unlock [archief] 2 21-04-08 13:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:50.