iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier een iPhone 3G die GEEN smsjes meer kan ontvangen. Smsjes versturen kan nog wel. In het buitenland werkte alles nog wel, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)?
Hallo,
Ik heb hier een iPhone 3G die GEEN smsjes meer kan ontvangen. Smsjes versturen kan nog wel. In het buitenland werkte alles nog wel, totdat de iPhone weer in NL was... Ik heb de SIM eruit en weer erin gedaan, iPhone opnieuw opgestart maar het hielp helaas niet. Iemand die misschien meer weet en mij kan helpen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen smsjes meer ontvangen, wel versturen. | mvajax | iPhone algemeen | 5 | 26-01-11 22:50 |
ik kan geen sms ontvangen! Iphone 4 net gekocht | Arienne | iPhone algemeen | 4 | 05-09-10 00:55 |
Kan geen SmS versturen of ontvangen | scoop1 | Archief | 2 | 09-08-09 11:43 |
kan geen sms meer ontvangen | decockbenjamin | iPhone algemeen | 2 | 27-10-08 13:37 |
Kan geen SMS versturen wel ontvangen en bellen. | maciek | Unlock [archief] | 5 | 07-02-08 18:34 |
|
|