Geen smsjes meer ontvangen, wel versturen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds een aantal dagen ontvang ik geen smsjes meer of komen deze halve dagen later aan. T-Mobile is de provider. Iemand een oplossing?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen smsjes meer ontvangen, wel versturen.
Hallo,
Sinds een aantal dagen ontvang ik geen smsjes meer of komen deze halve dagen later aan. T-Mobile is de provider. Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je geprobeerd je iPhone te resetten? En mocht dat niet helpen probeer hem dan eens te herstellen zonder een back up terug te zetten op je iPhone en dan gewoon alles wat eerst op je iPhone stond terug te syncen?
|
|||
|
|||
Ja heb ik geprobeerd maar werkt niet.
|
|
||||
|
||||
Dan weet ik ook niet hoe je het zou moeten gaan oplossen, misschien kan een ander persoon je wél verder helpen.
|
|
|||
|
|||
Krijg ze nu steeds allemaal tegelijk binnen. Net alsof m'n iphone 1 keer in de 2 uur smsjes ophaalt.
|
|
|||
|
|||
Heb je wel bereik?
Heb je het nog onlangs geunlocked? Want het probleem heb ik ook. Na mijn unlock heb ik geen bereik meer, en zelden 1 streepje waardoor ik de smsjes ook 1000 uur later krijg... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? | iPeng | iPhone algemeen | 0 | 15-03-11 18:18 |
iPhone 1e gen.: Geen telefoon en smsjes meer ontvangen na 3.0 | leroyj | Unlock | 5 | 23-06-09 12:09 |
Na update naar 3.0 geen smsjes meer ontvangen en kan niet gebeld worden. | Carla | iPhone algemeen | 0 | 21-06-09 01:14 |
Geen smsjes meer versturen? | Impact | iPhone algemeen | 12 | 04-07-08 13:02 |
Kan geen SMS versturen wel ontvangen en bellen. | maciek | Unlock [archief] | 5 | 07-02-08 18:34 |
|
|