Geen telefoon en smsjes meer ontvangen na 3.0 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan geen smsjes en telefoontjes meer ontvangen na de upgrade naar 3.0 op me iPhone 1ste generatie. Heb een unlock gedaan + jailbreak met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik kan geen smsjes en telefoontjes meer ontvangen na de upgrade naar 3.0 op me iPhone 1ste generatie. Heb een unlock gedaan + jailbreak met redsn0w? Is hier een oplossing voor?
please help me. Gr leroy Laatst gewijzigd door leroyj; 22-06-09 om 18:56. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() verplaatst naar [iPhone 1.0] Jailbreak en Unlock
|
|||
|
|||
![]() Ik kan je helaas niet helpen. Bij mij doet ie hetzelfde. Bellen gaat wel gewoon.
|
|
|||
|
|||
![]() Toch ben ik er niet zo blij mee als ik m'n complete SMS history e.d. weg moet gooien voor zo iets.
Hopelijk komt er nog een andere oplossing. |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...islukking.html Laatst gewijzigd door michiel3; 23-06-09 om 12:15. |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen smsjes meer ontvangen, wel versturen. | mvajax | iPhone algemeen | 5 | 26-01-11 22:50 |
Na update naar 3.0 geen smsjes meer ontvangen en kan niet gebeld worden. | Carla | iPhone algemeen | 0 | 21-06-09 01:14 |
Geen smsjes meer versturen? | Impact | iPhone algemeen | 12 | 04-07-08 13:02 |
Geen smsjes ontvangen | teun martens | iPhone algemeen | 0 | 31-05-08 18:38 |
geen telefoon ontvangen, wel zelf bellen | renatetijssen | iPhone algemeen | 1 | 22-02-08 14:14 |
|
|