//

geen telefoon ontvangen, wel zelf bellen

geen telefoon ontvangen, wel zelf bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wij hebben voor mijn vader een iphone gekocht die al ontlocked was. Hij kan bellen, maar kunnen wij hem niet bellen. Wij krijgen een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-02-08, 13:45
renatetijssen renatetijssen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard geen telefoon ontvangen, wel zelf bellen

Hallo, Wij hebben voor mijn vader een iphone gekocht die al ontlocked was. Hij kan bellen, maar kunnen wij hem niet bellen.
Wij krijgen een afsluittoon te horen. Hij krijgt ook geen gemiste oproepen zichtbaar.
Iphone heeft goed gewerkt. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn.
Bedankt alvast.

Alvast bedankt voor de snelle reactie. Iphone is met 1.1.2. filmware (3P486)
Dan wordt er ook nog een nummer vermeld MA712LL en 04.02.13_G. Wordt gebruikt op St Maarten, Nederlandse Antillen. Hebben het toestel ontlocked gekocht. Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen. Persoonlijk denk ik dat hij zelf ergens iets gewijzigd heeft.
(Er staat bij Installer wel vermeld dat er een update is.) Weet niet of dat nog bruikbaar is.
Geweldig bedankt alvast voor de moeite.

Laatst gewijzigd door renatetijssen; 22-02-08 om 21:53. Reden: extra informatie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-08, 14:14
darkforcess darkforcess is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Vught
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar darkforcess
Standaard

Hoi ,

Je moet een beetje meer info geven welke versie je vader heeft.
ga naar settings > general > about kijk welke firmware "version" b.v. 1.1.1 je hebt en welke modem firmware je hebt.

succes

Darkforcess
__________________
Zonder moeite bereik je alleen wat de moeite niet waard is!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen smsjes meer ontvangen, wel versturen. mvajax iPhone algemeen 5 26-01-11 22:50
geen mail verzenden wel ontvangen via wanadoo brautomaten iPhone algemeen 5 12-01-11 12:46
iPhone 1e gen.: Geen telefoon en smsjes meer ontvangen na 3.0 leroyj Unlock 5 23-06-09 12:09
Kan geen SMS versturen wel ontvangen en bellen. maciek Unlock [archief] 5 07-02-08 18:34
Kan geen sms van Orange zelf ontvangen? Bossy Overige providers Nederland 1 06-02-08 15:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:26.