update icons taskbar notifier 1.1.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier zijn nieuwe iconen als je Taskbar Notifier hebt geinstalleerd op iphone 1.1.2. Ipv van zwart/witte, zijn dit nu gekleurde iconen in je taskbar bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
update icons taskbar notifier 1.1.2
Hier zijn nieuwe iconen als je Taskbar Notifier hebt geinstalleerd op iphone 1.1.2.
Ipv van zwart/witte, zijn dit nu gekleurde iconen in je taskbar bij email en/of sms. Deze copieer je naar de map system/Library/Coreservices/springboard.app/ en je herstart je iphone.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb alles gedaan als hierboven, maar er is nix veranderd.......
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja heb 1.1.2. rebootje hoe doe je dat??? Sorry maar ben een echte beginneling haha
|
|
|||
|
|||
iphone opnieuw opstarten
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Werkt ook op 1.1.3
Het werkt bij mij ook op 1.1.3. Ik twijfel alleen nog of ik ze er op laat, de oude icoontjes passen net even beter bij de rest in de statusbar. Is ook een kwestie van smaak uiteraard.
En desondanks: goed bedacht. Oh ja, als ik dan toch bezig ben: het mail-icoontje is wat kleurloos? Of ligt dat dan wel weer aan 1.1.3? Misschien een beetje meer kleur in het pijltje en/of de enveloppe?
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 22-02-08 om 12:24. Reden: aanvulling |
|
||||
|
||||
Citaat:
En voor taskbar notify 113 heb ik ook nieuwe iconen, komt er een bij, voor gemistte gesprekken, die heeft 112 taskbar notify niet. Is t dit ongeveer wat je wou? ivm de iconen??? Laatst gewijzigd door croiman; 22-02-08 om 17:11. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Taskbar Notifier! | sic139 | iPhone algemeen | 56 | 02-10-08 00:55 |
Taskbar Notifier | Ezra | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-09-08 15:01 |
Taskbar notifier (1.1.3) | topke | iPhone algemeen | 11 | 26-02-08 18:53 |
[update 1.1.3] Taskbar Notifier 0.9 | ironmanixs | Jailbreak apps en thema's | 12 | 25-02-08 22:59 |
taskbar notifier probleem | blaugrana | Archief | 0 | 06-01-08 21:51 |
|
|