[update 1.1.3] Taskbar Notifier 0.9 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mij een van de handigste applicaties voor de iPhone Taskbar Notifier! De nieuwe versie laat in de taskbar zien dat je een SMS, EMAIL ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[update 1.1.3] Taskbar Notifier 0.9
Voor mij een van de handigste applicaties voor de iPhone Taskbar Notifier!
De nieuwe versie laat in de taskbar zien dat je een SMS, EMAIL of gesprek heb gemist. Er zijn twee versies een speciaal voor 1.1.3 en een voor de overige versies. Op dit moment nog niet beschikbaar via installer, maar met de hand prima te installeren, zie instructies op de website. Downloaden kan hier...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Thx voor de notice ! was ook aan het wachten op deze !
|
|
||||
|
||||
Ik wil hem ook, maar vind de readme nogal onduidelijk. Waar zet ik eea neer?
|
||||
|
||||
Oooh leuk even een dag wachten en hijs op installer
Btw de laatste 3 dagen ook geen gave app releases meer Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Er is wel een source maar dat is een Read Only ofzo
en hoe (WinSCP?) of waar moet je dit plaatsen?
|
||||
|
||||
ik heb een probleem met deze app.
Bij mij blijft er constant een envelopje in de taskbar staan. Het is dus net of er nieuwe mail is, maar die is er niet.... Hoe kan dat????? iemand? |
|
||||
|
||||
Heb je meerdere adressenmails waarvan er een op non actief staat?
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Citaat:
Installeer Mobile Finder vanuit de installer 1. Open mobile finder. 2. Tap op ~ in de rechter boven hoek. 3. Dubbel tap Library. 4. Scroll naar Mail en dubbel tap. 5. Tap Envelope Index 1 keer. 6. Tap op de modify knop midden onderin. 7. Tap op de naam van de file en verander deze (_old er achter oid). 8. Tap done middden onderin (waar eerst modify stond). 9. Klik op de home button. 10. Restart de iPhone 11. Tap op de mail icon (je zult even zien dat er geen berichten zijn). Daarna gaat Mail alles opnieuw ophalen van de server. Punt 1 t/m 8 kun je natuurlijk ook vanuit Cyberduck of soortgelijke progs doen. Dit heeft voor mij gewerkt en het is een veel voorkomend probleem |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zoals al aangegeven hierboven vind ik de uitleg in de readme nogal onduidelijk. Misschien kun je uitleggen wat je precies gedaan hebt om dit aan de praat te krijgen? Wat vervang je bijv., en wat plaats je waar extra? |
|
||||
|
||||
Citaat:
de files zijn eigenlijk zo gemaakt, dat je alles zo in de root van je iPhone kunt plaatsen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mij uiteindelijk ook gelukt m.b.v. WinSCP:
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 22-02-08 om 12:37. Reden: voor de volle volledigheid... |
|
|||
|
|||
Huh, ik heb dat programma nooit geinstalleerd. Toch laat hij die cijfers zien bij de icoontjes.
Heb ik het nou over iets anders ofzo??? |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Taskbar Notifier! | sic139 | iPhone algemeen | 56 | 02-10-08 00:55 |
Taskbar Notifier | Ezra | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-09-08 15:01 |
Taskbar notifier (1.1.3) | topke | iPhone algemeen | 11 | 26-02-08 18:53 |
update icons taskbar notifier 1.1.2 | croiman | iPhone algemeen | 8 | 22-02-08 16:54 |
taskbar notifier probleem | blaugrana | Archief | 0 | 06-01-08 21:51 |
|
|