Taskbar Notifier! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg taskbar notifier niet aan de praat! komt dat omdat ik 1.1.3 heb?? bij wie doet ie t wel/ niet? Bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Taskbar Notifier!
Ik krijg taskbar notifier niet aan de praat! komt dat omdat ik 1.1.3 heb?? bij wie doet ie t wel/ niet?
Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb 1.1.3 Werkt als een zonnetje. Staan de rechten goed van de map? 0755
|
|||
|
|||
waar kan ik die map vinden?
|
|
||||
|
||||
Toen ik deze probeerde te installeren op 1.1.3, heb ik mijn telefoon gebricked. Dus niet echt 100% te vertrouwen
|
|||
|
|||
serieus? lag t wel echt daar aan?
|
|
||||
|
||||
graphsic: Issue 49 - taskbar-notifier - Google Code
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wat doet dat commando precies als ik vragen mag?
|
|
||||
|
||||
het bestand linken. Ik zou als ik jou was gewoon wachten. Ik heb dit zelf niet hoeven doen en weet dus ook het resultaat niet
|
|
|||
|
|||
wachten totdat er een update van taskbar notifier komt?
|
|
|||
|
|||
hij doet t!!!
|
|
||||
|
||||
Niet onder 1.1.3-3 DEV
Citaat:
Nu ik er weer over las, en ook zag dat ie bij Graphsic wél werkte, heb ik hem ook geïnstalleerd. Foutje bedankt! iPhone 'vast', alleen door beide knoppen ingedrukt te houden uit te zetten. Gelukkig wel weer aan te krijgen, maar toen geen geluid. Gauw het progje verwijderd, opnieuw aan/uit gezet en hij loopt weer als een t!€t. Moraal van dit verhaal: nog even niet installeren onder 1.1.3-3 DEV!
|
|||
|
|||
maar wel voor de ziphone!
|
|
|||
|
|||
0.9 komt er bijna aan!!
|
|
||||
|
||||
Mee op passen inderdaad. Mijne wou ook niet meer werken na installatie maar gelukkig nog kunnen redden zonder opnieuw te jailbreakes/acteveren/unlocken.
|
|
|||
|
|||
hoe kan je deze commando's ongedaan maken?
I take it back, don't try the above...it might make your mail app unusable. After restoring my ipod touch I got version 0.8 to work on the dev team jailbreak using these commands: #ln -s /var/mobile/Library/Mail /var/root/Library #ln -s /var/mobile/Library/SMS /var/root/Library So far, I haven't had any problems with mail. |
|
|||
|
|||
alsjeblieft! kan iemand me helpen hoe dat ik bovenstaande commando's ongedaan kan maken?? Alvast heel erg bedankt!!
|
|
||||
|
||||
kan zijn da taskbar notifier (oorspronkelijk vo 112) werkt op de soft upgrade van dev team of nullriver, ma denk toch al zeker nie vo 113, wie kan mij die files bezorgen van taskbar notifier voor 112?? mss kan k ze werkend maken voor 113
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
kan daar nie downloaden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Taskbar Notifier | Ezra | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-09-08 15:01 |
Taskbar notifier (1.1.3) | topke | iPhone algemeen | 11 | 26-02-08 18:53 |
[update 1.1.3] Taskbar Notifier 0.9 | ironmanixs | Jailbreak apps en thema's | 12 | 25-02-08 22:59 |
update icons taskbar notifier 1.1.2 | croiman | iPhone algemeen | 8 | 22-02-08 16:54 |
taskbar notifier probleem | blaugrana | Archief | 0 | 06-01-08 21:51 |
|
|