Taskbar Notifier! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Grample Dan kijk je niet goed. Klik de link werktte daarnet niet, nu heb k em, k was zelf een aant ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier smsnotify aangepast door mij. Kleuren iconen ipv zwart wit iconen in taskbar.
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 21-02-08 om 19:53. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
In welke mappen moet je dit zetten dan?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
vreemd, maar ze werken niet bij mij... heb in mac os de inhoud van springboard.app (die 6 png files) gekopieerd naar de map van springboard, maar ze willen niet verschijnen. De andere bestanden heb ik ook gekopieerd, met FUGU.
Weet iemand of 0.9 al via installer beschikbaar is? |
|
||||
|
||||
iphone herstarten he, en die verschijnen alleen, bij een nog niet gelezen sms, gemiste oproep en/of nog nie gelezen email, deze is uitvoerig getest, maar opletten welke 113 je hebt, dev team, nullriver of de oficiele 113 ziphone jailbreaked. daar zit verschil in he mensen.
Leufje : dit is de 0.9 versie voor 113 vanaf googlepages gehaald de officiele, ik heb alleen de iconen verandert in gekleurde icons ipv zwart/wit. |
|
|||
|
|||
En nu dus via de installer. Via de repo van iClarified.
Jeroen |
|
||||
|
||||
en via de repo van *** zijn deze ook al te vinden waar k mee samenwerk. (thanks to alex)
Laatst gewijzigd door Nikooos; 25-02-08 om 22:21. |
|
|||
|
|||
die werkt niet goed volgens de maker. check de google page voor meer info
|
|
||||
|
||||
idd, de mijne werkt goed op 1 punt na, als je iphone in standby staat werkt hij niet, alleen als hij uit standby is, heeft te maken met de powermanagement opties. dit word nog uitgezocht.
|
|
|||
|
|||
ja idd, beetje matig wel. versie 0.8 is wat dat betreft veel stabieler maar die heeft weer geen gemiste oproepen functie!
|
|
||||
|
||||
hij is stabiel, maar doet t alleen nie in standby, die bug word er nog uitgehaald met powermanagement ofdergelijke.
|
|
|||
|
|||
oke dus dan valt t wel mee. Ik blijf ondertussen nog even bij 0.8 hangen en wacht wel tot ie t echt goed doet!
|
|
||||
|
||||
jij hebt versie 0.8, maar die is toch vo 112 ?
versie 1.0 is vo 113 he. maar t is makkelijk op te lossen als erica sadun "johntool" voor 113 wilt maken, dan is het probleem opgelost. |
|
||||
|
||||
Ik draai via iClarified 0.9 op een 1.1.3, lijkt stabiel overigens...
|
|
|||
|
|||
0.8 werkt perfect op 1.1.3 mits je een symbolic link tussen je root library en mobile library maakt! Wat is johntool overigens?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
een symlink is eigenlijk een snelkoppeling(windows) alias(mac) symlink(unix)
dus met ln -s /var/mobile /var/root zou het moeten doen in de terminal |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Taskbar Notifier | Ezra | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-09-08 15:01 |
Taskbar notifier (1.1.3) | topke | iPhone algemeen | 11 | 26-02-08 18:53 |
[update 1.1.3] Taskbar Notifier 0.9 | ironmanixs | Jailbreak apps en thema's | 12 | 25-02-08 22:59 |
update icons taskbar notifier 1.1.2 | croiman | iPhone algemeen | 8 | 22-02-08 16:54 |
taskbar notifier probleem | blaugrana | Archief | 0 | 06-01-08 21:51 |
|
|