het tekentje naast de battery discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, iphonegekken, even voorstellen: Mijn naam is Bart Teuwen Ik heb hier enkele vragen. Heb vandaag geupload naar 1.1.3 zeer tevreden. Maar naast de batery ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
het tekentje naast de battery
Hallo, iphonegekken,
even voorstellen: Mijn naam is Bart Teuwen Ik heb hier enkele vragen. Heb vandaag geupload naar 1.1.3 zeer tevreden. Maar naast de batery staat nu een teken wat wil dit zeggen??? en na het upgraden vind ik dat ik maar zeer weinig applicaties kan installeren hoe los ik dit op Dank bij voorbaat en de groeten en nog veel plezier met jullie iphone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Meer sources toevoegen in in je Installer ? |
|
||||
|
||||
tekentje
Citaat:
voor de apps voeg deze repo toe Shai's Apps: http://ride4.org/shai.xml ik kan ontzettend veel apps installeren |
|
|||
|
|||
hartelijk dank voor jullie antwoord!!! Het heeft mij al geholpen. Maar dat teken wat ik zie is een telefoonhoorn met puntjes onder.
Groeten |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wat is TTY??? Waar kan je dit voor gebruiken of waar dient dit voor?
|
|
|||
|
|||
Voor doven- en slechthorenden telefoon: zie google
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
raar tekentje in sms | Jennimal | iPhone algemeen | 7 | 10-11-10 17:14 |
n tekentje bij batterij | Winkertje | iPhone algemeen | 2 | 30-10-10 19:49 |
tekentje rechtsboven | osfp | Archief | 3 | 15-10-10 11:25 |
Wat is het bolletje naast me provider? | deninho | Archief | 1 | 16-10-08 17:39 |
|
|