Na update naar 3.0 geen smsjes meer ontvangen en kan niet gebeld worden. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben er net achter gekomen dat ik niet meer gebeld kan worden of smsjes kan ontvangen. Ik kan wel zelf smsjes versturen en bellen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update naar 3.0 geen smsjes meer ontvangen en kan niet gebeld worden.
Ik ben er net achter gekomen dat ik niet meer gebeld kan worden of smsjes kan ontvangen. Ik kan wel zelf smsjes versturen en bellen. Ik heb dit probleem pas sinds vandaag. Ik heb woensdag mijn iphone geupdated naar 3.0. 1 keer per zoveel tijd ontvang ik 1 smsje dat ik weer een gemiste oproep heb van iemand maar normale smsjes van andere mobiele telefoons ontvang ik helemaal niet meer. Ik vind het allemaal maar vaag. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet meer gebeld worden | StephanieMysa | iPhone algemeen | 4 | 28-03-11 21:11 |
Kan geen berichten ontvangen/gebeld worden | HyPnOTiZeR | iPhone algemeen | 0 | 13-12-10 20:49 |
Niet gebeld kunnen worden, geen sms ontvangen | kortpa | Odido (T-Mobile) | 0 | 15-10-10 18:45 |
Kan niet gebeld worden/geen SMS ontvangen | macamba | iPhone algemeen | 12 | 30-07-09 11:27 |
|
|