Niet gebeld kunnen worden, geen sms ontvangen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar weken heb ik regelmatig problemen met het ontvangen van telefoongesprekken en het ontvangen van SMS-en. De beller krijgt te horen dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet gebeld kunnen worden, geen sms ontvangen
Sinds een paar weken heb ik regelmatig problemen met het ontvangen van telefoongesprekken en het ontvangen van SMS-en. De beller krijgt te horen dat de telefoon niet bereikbaar is of een snelle piep toon.
Volgens t-mobile zou het aan de iPhone kunnen liggen, maar dat lijkt me wat vreemd omdat ie het soms wel doet en soms niet. Nu stelt men een cross test voor. Iemand een idee of dit wat gaat opleveren, of andere suggesties? Pieter iPhone 3GS ios4.0 JB & unlocked |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
geen ontvangst, geen sms, jailbraik, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Niet kunnen bellen, wel gebeld worden en sms-en | gruijtersrob | Unlock | 0 | 19-01-11 12:50 |
Kan geen berichten ontvangen/gebeld worden | HyPnOTiZeR | iPhone algemeen | 0 | 13-12-10 20:49 |
Kan niet gebeld worden/geen SMS ontvangen | macamba | iPhone algemeen | 12 | 30-07-09 11:27 |
Na update naar 3.0 geen smsjes meer ontvangen en kan niet gebeld worden. | Carla | iPhone algemeen | 0 | 21-06-09 01:14 |
|
|