Kan geen berichten ontvangen/gebeld worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds ik de update 4.2.1 (?) heb kan ik niet gebeld worden, de beller word dadelijk naar mijn voicemail doorgestuurd. De iphone trilt niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen berichten ontvangen/gebeld worden
Hallo,
Sinds ik de update 4.2.1 (?) heb kan ik niet gebeld worden, de beller word dadelijk naar mijn voicemail doorgestuurd. De iphone trilt niet en maakt geen geluid, krijg enkel bericht als ik een oproep gemist heb. Berichten komen niet aan, of ze komen pas uren erna bij me aan. Heb gebeld naar Proximus, heb nieuw sim kaartje gekregen enzo maar ik heb het probleem nog steeds. Anderhalf week geleden was alles normaal, maar sinds ik hem heb laten synchroniseren met I-Tunes heb ik dit probleem.. Ik heb heel goede ontvangst en heb alles gecheckt in instellingen, maar daar is alles in orde. Hopelijk kunnen jullie me helpen want ik word er gek van! grtz Laatst gewijzigd door HyPnOTiZeR; 13-12-10 om 20:51. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niet gebeld kunnen worden, geen sms ontvangen | kortpa | Odido (T-Mobile) | 0 | 15-10-10 18:45 |
Kan niet gebeld worden/geen SMS ontvangen | macamba | iPhone algemeen | 12 | 30-07-09 11:27 |
Geen 3G icon en kan niet gebeld worden | Richard_AFC | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-09 20:01 |
Na update naar 3.0 geen smsjes meer ontvangen en kan niet gebeld worden. | Carla | iPhone algemeen | 0 | 21-06-09 01:14 |
|
|