//

.doc emailbijlage openen iphone 4 met ios 4.2.1

.doc emailbijlage openen iphone 4 met ios 4.2.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een vraag, ik heb sinds een paar dagen een iphone 4 met ios 4.2.1 erop. Ik kan hierop geen .doc bijlagen vanuit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-12-10, 22:25
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard .doc emailbijlage openen iphone 4 met ios 4.2.1

Hallo, ik heb een vraag, ik heb sinds een paar dagen een iphone 4 met ios 4.2.1 erop. Ik kan hierop geen .doc bijlagen vanuit mijn email openen. Ik zie wel de bijlage als word doc maar zodra ik die dan open klik krijg ik alleen een wit scherm. Hiervoor had ik een iphone 3 gs en daar opende de blijlage perfect.

Heb al quickoffice geinstalleerd maar dat mocht niet baten. Iemand een idee wat ik moet doen om de bijlagen wel te kunnen lezen?

Al vast bedankt!

Ronald
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-10, 13:18
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Herstel je emailinstellingen eventueel eens. Dus account verwijderen en weer invoegen. Verder kan je nog documenten-applicaties installeren en proberen zoals iFiles, Print n Share (heb je direct een echt nuttige app, wel 7eur), DocToGo, ... Als laatste misschien je iPhone eens helemaal herstellen. Terwijl ie nog leeg staat, je email weer instellen en proberen. Als het werkt: prima, dan plaats je je reservekopie er maar weer op. Als het daarna niet meer werkt: nou, dan weet je ten minste dat het geen standaard fout is in je iPhone Ik hoop van harte dat het lukt, dit moet niet plezant zijn. Succes.
  #3  
Oud 13-12-10, 13:47
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Bordyl bedankt voor je reaktie, mocht helaas niet baten, kan de bijlages van het werk nog steeds niet lezen, openen gaat wel, maar ipv het document krijg ik alleen een wit scherm zonder tekst of wat dan ook, ook als ik de bijlage open met quickoffice kan ik hem niet lezen.

Nog andere ideeen misschien?

Ronald
  #4  
Oud 13-12-10, 14:18
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Normaal gesproken moet een .doc bestand gewoon weergegeven worden op de iPhone. Wellicht is er iets aan de hand met het document of is het bestand (te) groot?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #5  
Oud 13-12-10, 14:26
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussie verplaatst naar E-mail.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #6  
Oud 13-12-10, 14:29
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Is het inderdaad bij elk document dat je het niet kan openen? Want ik geloof dat ik het ooit eens heb meegemaakt, maar toen mag het zonder twijfel aan een foutje in het bestand.

Een herstel in Itunes is nog steeds mogelijk (als echt niets helpt), maar ik ben er niet van overtuigd dat dat je probleem zal verhelpen.
  #7  
Oud 13-12-10, 14:34
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Normaal gesproken moet een .doc bestand gewoon weergegeven worden op de iPhone. Wellicht is er iets aan de hand met het document of is het bestand (te) groot?
Klopt ook wel, had op de 3gs geen enkel probleem met deze bijlagen, maar nu op zowel mijn eigen iphone als die van een kollega kunnen we ze niet lezen. Bestand is ook niet je groot, slechts 70kb. Vreemde is nu dat ze met office plus wel te lezen zijn, alleen niet zoals het hoort als normaal document, maar als 1 hele lange kolom met slechts 2 woorden per regel.

Nog andere ideeen misschien?

Ronald
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iDisk pages doc in pages openen op de iPad. Roogbass iPad algemeen 0 12-07-10 10:05
Word doc opslaan en in doc zoeken naar woorden Keizer1 iPhone Apps 4 20-02-10 20:33
doc Jens Jailbreak apps en thema's 15 07-11-08 22:06
Word doc viewer? soCool Jailbreak apps en thema's 4 18-03-08 21:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:58.