iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   .doc emailbijlage openen iphone 4 met ios 4.2.1 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/79920-doc-emailbijlage-openen-iphone-4-ios-4-2-1-a.html)

vak20 12-12-10 21:25

.doc emailbijlage openen iphone 4 met ios 4.2.1
 
Hallo, ik heb een vraag, ik heb sinds een paar dagen een iphone 4 met ios 4.2.1 erop. Ik kan hierop geen .doc bijlagen vanuit mijn email openen. Ik zie wel de bijlage als word doc maar zodra ik die dan open klik krijg ik alleen een wit scherm. Hiervoor had ik een iphone 3 gs en daar opende de blijlage perfect.

Heb al quickoffice geinstalleerd maar dat mocht niet baten. Iemand een idee wat ik moet doen om de bijlagen wel te kunnen lezen?

Al vast bedankt!

Ronald

Bordyl 13-12-10 12:18

Herstel je emailinstellingen eventueel eens. Dus account verwijderen en weer invoegen. Verder kan je nog documenten-applicaties installeren en proberen zoals iFiles, Print n Share (heb je direct een echt nuttige app, wel 7eur), DocToGo, ... Als laatste misschien je iPhone eens helemaal herstellen. Terwijl ie nog leeg staat, je email weer instellen en proberen. Als het werkt: prima, dan plaats je je reservekopie er maar weer op. Als het daarna niet meer werkt: nou, dan weet je ten minste dat het geen standaard fout is in je iPhone :) Ik hoop van harte dat het lukt, dit moet niet plezant zijn. Succes.

vak20 13-12-10 12:47

Bordyl bedankt voor je reaktie, mocht helaas niet baten, kan de bijlages van het werk nog steeds niet lezen, openen gaat wel, maar ipv het document krijg ik alleen een wit scherm zonder tekst of wat dan ook, ook als ik de bijlage open met quickoffice kan ik hem niet lezen.

Nog andere ideeen misschien?

Ronald

wouter1981 13-12-10 13:18

Normaal gesproken moet een .doc bestand gewoon weergegeven worden op de iPhone. Wellicht is er iets aan de hand met het document of is het bestand (te) groot?

Timmeh_ 13-12-10 13:26

// Discussie verplaatst naar E-mail.

Bordyl 13-12-10 13:29

Is het inderdaad bij elk document dat je het niet kan openen? Want ik geloof dat ik het ooit eens heb meegemaakt, maar toen mag het zonder twijfel aan een foutje in het bestand.

Een herstel in Itunes is nog steeds mogelijk (als echt niets helpt), maar ik ben er niet van overtuigd dat dat je probleem zal verhelpen.

vak20 13-12-10 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 614363)
Normaal gesproken moet een .doc bestand gewoon weergegeven worden op de iPhone. Wellicht is er iets aan de hand met het document of is het bestand (te) groot?

Klopt ook wel, had op de 3gs geen enkel probleem met deze bijlagen, maar nu op zowel mijn eigen iphone als die van een kollega kunnen we ze niet lezen. Bestand is ook niet je groot, slechts 70kb. Vreemde is nu dat ze met office plus wel te lezen zijn, alleen niet zoals het hoort als normaal document, maar als 1 hele lange kolom met slechts 2 woorden per regel.

Nog andere ideeen misschien?

Ronald


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:29.