v3.0 Geen Landscape toetsenbord in agenda?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik dacht dat OS 3.0 overal landscape toetsenbord zou toevoegen, maar bij mij niet in de agenda? hebben jullie dat ook?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
v3.0 Geen Landscape toetsenbord in agenda??
Hallo allemaal,
Ik dacht dat OS 3.0 overal landscape toetsenbord zou toevoegen, maar bij mij niet in de agenda? hebben jullie dat ook? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klopt, landscape is alleen toegankelijk voor sms, mms, contacten, email, safari & notities. Kan zijn dat ik nog één over het hoofd zie maar in agenda is er zeker geen mogelijkheid voor landscape toetsenbord.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toetsenbord geluid en mail binnenkomst geen gruis meer na op de zei gelegd | okkie100 | iPhone algemeen | 2 | 24-11-10 14:34 |
iPhone: Landscape toetsenbord probleem na limera1n | marcoryn | Jailbreak | 3 | 15-10-10 11:00 |
Geen nl toetsenbord/correctie meer | superman | iPhone algemeen | 1 | 07-03-10 21:35 |
geen toetsenbord bij nieuwe mail | bvandalsum | Archief | 3 | 23-11-09 19:57 |
geen %-teken in vlaams toetsenbord!!! | truckdiver | iPhone algemeen | 5 | 13-07-09 22:44 |
|
|