Email werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden, Ik ben in het bezet van een Iphone4 32 gig en mijn provider is T-mobile. Ik heb nu het probleem dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Email werkt niet
Beste forum leden,
Ik ben in het bezet van een Iphone4 32 gig en mijn provider is T-mobile. Ik heb nu het probleem dat ik mijn mail niet aan de praat krijg, ik kan inderdaad wel thuis e-mailen maar kan buiten niks meer verzenden(wel ontvangen). Nu heb ik al andere berichten hier op de forum gelezen maar niks werkt. Mijn e-mail instellingen zijn: inkomend mail.home.nl xxx@dotframeworks xxxx uitgang smtp.gprs.t-mobile.nl geen gebruikersnaam en wachtwoord poort 25 Maar elke keer als hij dit gaat controlen dan krijg ik een foutmelding, en dan vraagt die of ik het met SSL wil proberen, ook al druk ik op ja of nee krijg bij beide de zelfde foutmelding. Kunnen jullie mij misschien hierbij helpen? Met vriendelijke groet, Jotam Dveer Laatst gewijzigd door King1987; 25-01-11 om 00:05. Reden: reclame maken is niet nodig ;) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Pas de uitgaande server aan op de server van je email. Dan werkt hij wel vermoed ik
__________________
Momenteel in gebruik: iPhone4s 16GB Simlock vrij
De iPhone Hardware specialist Ben dan wel een Guru, ben geen vraagbaak |
#3
|
|||
|
|||
sorry dit volg ik niet helemaal op mijn server? Wat heeft dat ermee te maken dan? Ik krijg gewoon niet de uitgaande server aan de praat dus de smpt van t-mobile?
|
#4
|
||||
|
||||
Je gebruikt nu de smpt (uitgaande server) van tmobile.
Je eigen mai server (dus van je home.nl zo te zien) moet je invoeren. Dan zal hij het wel doen *vermoed ik* |
#5
|
|||
|
|||
Ow je bedoeld zo, ja maar dat is dus het probleem ik heb dat als eerst geprobeerd dus ik heb mail.home.nl als inkomend en uitgaand en dat deed die dus niet. Daarom heb ik hier op het forum gekeken en toen kwam ik erachter dat ik uitgaand de server van t-mobile moest pakken, alleen dit trekt die ook niet..
|
#6
|
|||
|
|||
iemand anders die mij misschien kan helpen?
|
#7
|
||||
|
||||
Citaat:
mocht je een gmailaccount hebben kan je ook deze gebruiken als outgoing. smtp.google.com anders ; E-mail instellingen Voordat u uw email instellingen kunt invoeren, dient u eerst de internet instellingen in te voeren. Om het instellen van u email vlekkeloos te laten lopen, dient u de volgende gegevens bij de hand te hebben. Deze kunt u bij uw e-mailprovider opvragen of op de betreffende website ervan vinden: Uw e-mail adres Gebruikersnaam Wachtwoord email Inkomende server (POP) Let op bij 18 ; Vul bij Uitgaande mail het volgende adres in: smtp.gprs.t-mobile.nl Niet elke e-mail provider staat het toe om e-mail op te halen via een het T-Mobile netwerk. T-Mobile heeft hierop geen invloed. Verifieer indien nodig bij de provider van uw e-mailaccount of deze dit toestaat. 01. Kies in het beginscherm voor Opstarten 02. Kies Berichten 03. Kies het icoon Berichten 04. Kies rechtsonder voor Menu 05. Kies voor Extra en vervolgens voor Nieuwe account's 06. Vul bij e-mailadres invoeren: uw e-mailadres in 07. Kies voor Volgende 08. Kies voor Volgende 09. Vul bij Uw naam uw afzendernaam in 10. Vul bij Gebruikersnaam de gebruikersnaam van uw e-mailaccount in 11. Vul bij Wachtwoord het wachtwoord van uw e-mailaccount in 12. Zet een vinkje bij Wachtwoord opslaan 13. Kies voor Volgende 14. Kies bij Accounttype voor POP3 15. Vul bij Naam een willekeurige naam voor het nieuwe account 16. Kies voor Volgende 17. Vul bij Inkomende mail het adres van de inkomende mail server in 18. Vul bij Uitgaande mail het volgende adres in: smtp.gprs.t-mobile.nl 19. Er hoeft bij Domein niets ingevuld te worden, kies voor Voltooi Laatst gewijzigd door colliehome; 25-01-11 om 14:26. |
#8
|
|||
|
|||
sorry maar toch werkt dit niet? ik krijg bij het gebruik van smpt.gprs.t-mobile.nl (heb het ook met :25 geprobeerd) de melding.
Geen verbinding via SSL wilt u de account zonder SSL configureren? En toch blijft die het niet doen.. raar |
#9
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is wel smTP niet smpT Probeer eens met poort 110 Kijk eens hier ; http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...uren-smtp.html Laatst gewijzigd door colliehome; 25-01-11 om 14:41. |
#10
|
|||
|
|||
ja sorry dat was een typ fout. Maar ik heb precies het zelfde gedaan als wat er gedaan wordt in die andere post.
Misschien een idee om alles overnieuw in te stellen? |
#11
|
||||
|
||||
Dat is mogelijk een oplossing maar als ik zo even google werkt de smtp niet echt super via t-mobile
|
#12
|
|||
|
|||
Ok ik heb nou de smtp kunnen fixen van t-mobile ik kan met al mijn e-mails nu mailen. Alleen ik krijg op een van mijn zakelijke emails een foutmelding dat mijn inkomende server mail.dotframeworks.com niet reageerd. Terwijl ik hier niks aan heb veranderd?
Nog een vraagje ik heb nou twee servers in mijn lijst staan bij server uitgaand: mail.home.nl smtp.gprs.t-mobile.nl Moet ik deze alletwee aanzetten? Bedankt voor jullie hulp! |
#13
|
||||
|
||||
De inkomende heeft niets maar dan ook niets met de uitgaande te maken.
Maar ivm je uitgaande mag je ze beide aanlaten. Hij gaat normaal de eerste kiezen en dan pas de tweede als de eerste niet werkt. Ben je nog mee |
#14
|
||||
|
||||
Je had ook even kunnen kijken op de help pagina van Ziggo. Daar staat precies beschreven hoe je de email moet instellen. Inclusief plaatjes!
https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-...d/smartphones/
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. |
#15
|
||||
|
||||
Citaat:
Euhm wat heeft dit met het probleem van t-mobile te maken? Volgens mijn inziens wist lid perfect hoe hij de mail moet instellen. Maar Ziggo kon dan evengoed Gmail zijn he... |
#16
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reactie, ik snap wat je bedoeld.
Maar dit is mijn zakelijke e-mail, dus die email staat op een geheel andere server dan ziggo/home mijn email is bijv xxx@dotframeworks.com inkomend: mail.dotframeworks.com uitgaand heb ik dan nu die smtp van t-mobile en toch ontvang ik nou geen e-mails op mijn zakelijke mail. Maar ik kan wel emails verzenden vanuit dat account. |
#17
|
||||
|
||||
Citaat:
|
#18
|
|||
|
|||
Ja oke dit snap ik, maar waarom kon ik voordat ik de smtp van t-mobile had ingevuld wel emails ontvangen op deze mail(alleen niet versturen) ik bedoel, het is precies zoals jij zegt inkomend heeft niks te maken met uitgaand toch? dus ik zal ergens nog wel een fout hebben staan alleen weet niet waar haha. wat een drama allemaal
|
#19
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan dus makkelijk een gmail gebruiken als uitgaande. En je gmail instellen dat hij mailt alsof het van je werkmail komt (xxx@dotframeworks.com) Ik gebruik gmail -als uitgaande-om alle problemen en komende problemen te vermijden. Werkt perfect. En niemand die het ziet mits goede instellingen in gmail settings. |
#20
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
email, gprs, hulp, instellingen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email (gmail ) werkt niet meer | albeba72 | iPhone algemeen | 6 | 27-03-13 23:11 |
upc email werkt niet op iphone ... | hully | Odido (T-Mobile) | 14 | 25-09-10 18:29 |
Email van tele2 werkt niet | johnvandenhooff | iPhone algemeen | 0 | 11-04-10 22:33 |
Email werkt niet na FW update 3.0 | timon iphone | iPhone algemeen | 0 | 19-09-09 14:53 |
Sinds FW 2.0.1 Werkt De Email Applicatie Niet | mef111 | iPhone algemeen | 4 | 26-08-08 21:53 |
|
|