Garantiebeleid van apple

Garantiebeleid van apple discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Enige tijd geleden is mijn iPhone er mee opgehouden ( itunes logo in beeld en error, ik dacht, 21). Ik heb toen de Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 May 2010, 20:27
» Ik heb geen iPhone [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 14 May 2010
Berichten: 1
Standaard Garantiebeleid van apple

Hi,

Enige tijd geleden is mijn iPhone er mee opgehouden (itunes logo in beeld en error, ik dacht, 21). Ik heb toen de Iphone opgestuurd naar het bedrijf dat in Nederland de iphone reparaties regelt, maar nu heb ik van hen te horen gekregen dat de iphone niet onderzocht zal worden omdat de zilveren rand rondom de behuizing los zit er er links onder valschade aan de 'cover' te zien is. De apple policy is dan dat er niet meer verder onderzocht wordt terwijl het m.i. toch duidelijk om een software probleem gaat.

Denken jullie dat dit juridisch juist is en kan ik hier nog wat tegen beginnen?

Ik vind het niet onterecht dat een softwareprobleem vanwege enkel beschadigingen aan de buitenkant niet gerepareerd wordt. Verder moet ik nu E 40 onderzoekskosten betalen om de niet gerepareerde iphone terug te krijgen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14 May 2010, 20:57
iPhone(club) Guru
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 4.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 5 September 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Tja, ze staan in hun recht toch? Hoe vervelend ook (en ook ik vind het enigzins raar), maar vanuit de positie van een fabrikant gezien wel erg logisch (tenzij het om productiefouten gaat waardoor de rand los laat etc etc).

Bovendien, je kan niet garanderen dat je last hebt van een software probleem (mocht het puur software probleem zijn dan was restoren in DFU zonder problemen gelukt).
  #3  
Oud 14 May 2010, 21:03
» iPhone 6s Plus 64GB (Roségoud) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 64GB (Zilver) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 28 April 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 71
Send a message via twitter to AppleHarry
Standaard

Heel raar.....mijn iPhone van 8 mnd. vertoonde haarscheurtjes boven en onder ; een week voordat ik 'm wilde laten opsturen door de t-mobileicon shop viel tie uit mijn handen en was er op 3 plaatsen valschade 3 weken na inleveren in de T-Mobile shop heb ik een nwe ( refurbished )..........volledig onder garantie
Reageren

Labels
beschadigd, cover, garantie, garantiebeleid, kapot


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple-event ter ere van 10jaar Apple store Londonforever Chat en geruchten 0 18 May 2011 20:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:52.