Icons plaatsen zonder dat ze aansluiten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is er een app of manier om ervoor te zorgen dat je icoontjes op het springboard niet automatisch aansluiten? Ik zou verdelingen willen maken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icons plaatsen zonder dat ze aansluiten?
Hallo,
Is er een app of manier om ervoor te zorgen dat je icoontjes op het springboard niet automatisch aansluiten? Ik zou verdelingen willen maken op het springboard zonder dat alle icoontjes bovenaan naast elkaar staan. Is dit mogelijk of ombegonnen werk? Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zonder jailbreak is het niet mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Jailbreak is al inorde!!!
|
|
||||
|
||||
Heb je Shrink voor nodig (betaalde App) uit Cydia en inderdaad ook een jailbreak
|
|
|||
|
|||
Is shrink niet een app om iconen te verkleinen? Ik wil ze gewoon op verschillende rijen plaatsen zonder dat ze telkens naar boven springen!!
|
|
||||
|
||||
Volgens mij gaat dit met iconoclasm en/of iBlanks.
|
|||
|
|||
Chrisl, ik had idd al iblankgevonden maar was niet echt te vinden voor die onzichtbare icons.
Vandaag had ik ook iconoclasm gezien dat ik zeker eens ga proberen!! Bedankt voor de info!! |
|
||||
|
||||
Kan ook met SpringSorter
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak moet dat met of zonder simkaart? | ctrl8 | Jailbreak | 7 | 16-05-11 15:14 |
Mac OS X: Films importeren in iTunes zonder ze op de interne harde schijf te plaatsen! | jappe123 | iTunes | 1 | 29-03-11 18:28 |
herstellen zonder updaten, is dat mogelijk? | werner2009 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 16-03-09 13:13 |
icons plaatsen waar ik wil?? | knuster | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-11-08 23:47 |
Syncen zonder dat iPhone op syncstand springt. | fedorr | iTunes | 1 | 21-01-08 14:28 |
|
|