icons plaatsen waar ik wil?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe kan je je icons zetten waar je zelf wil?? ik wil er maar 6 hebben op mn springboard voor mn nieuwste theme en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icons plaatsen waar ik wil??
hoe kan je je icons zetten waar je zelf wil?? ik wil er maar 6 hebben op mn springboard voor mn nieuwste theme en dan nog liefst van boven naar bededen maar ze sluiten altijd automatisch bovenaan aan?? graag hulp want ik vind er niets over int forum hier.
edit: heb het gevonden. slotjeeuuuhhh Laatst gewijzigd door knuster; 12-11-08 om 17:46. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
WebClips... staat duidelijk in dat Custom leopard Dingetje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icons plaatsen zonder dat ze aansluiten? | kimmik | iPhone algemeen | 8 | 15-05-10 00:28 |
Waar kan ik mijn herstel copie vinden en terug op mijn iphone plaatsen? | dakine | iTunes | 5 | 12-02-10 17:33 |
Statusbar theme waar plaatsen? | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-09-09 13:45 |
[Vraagje] Waar in thema plaatsen | neoghost | Jailbreak apps en thema's | 10 | 08-04-09 16:26 |
Zou niet weten waar ik dit moet plaatsen.....?! | mrky | Jailbreak apps en thema's | 1 | 28-08-08 20:23 |
|
|