Statusbar theme waar plaatsen? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) heb via mactheme forum een mooi statusbar theme gezien alleen vraag ik mij af waar ik die moet plaatsen? MatteStatusBars for iPhone by ~dew825 on ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Statusbar theme waar plaatsen?
heb via mactheme forum een mooi statusbar theme gezien alleen vraag ik mij af waar ik die moet plaatsen?
MatteStatusBars for iPhone by ~dew825 on deviantART |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je gaat via SSH (DiskAid o.i.d.) naar var/stash/Themes.xxxxxx. Daarin in maak je een nieuwe map, geef die een leuke naar (bijvoorbeeld Matte Statusbar). In die map maak je weer een map aan, noem deze 'Bundles'. Daarin maak je weer een map aan, noem deze 'com.apple.springboard' en in die map zet je die bestanden
Dus: var/stash/Themes.xxxxxx/[naam thema]/Bundles/com.apple.springboard/[hier de bestanden]
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Bedankt het is gelukt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar kan ik mijn herstel copie vinden en terug op mijn iphone plaatsen? | dakine | iTunes | 5 | 12-02-10 17:33 |
[Vraagje] Waar in thema plaatsen | neoghost | Jailbreak apps en thema's | 10 | 08-04-09 16:26 |
icons plaatsen waar ik wil?? | knuster | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-11-08 23:47 |
Zou niet weten waar ik dit moet plaatsen.....?! | mrky | Jailbreak apps en thema's | 1 | 28-08-08 20:23 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
|
|