Cydia in het Nederlands discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren kan je Cydia ook in het Nederlands krijgen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Cydia in het Nederlands
Sinds gisteren kan je Cydia ook in het Nederlands krijgen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
is dat zo? en hoe dan? ik heb nu geen verbinding met het internet op het werk, dus kan nu ff niet zoeken waar ik het kan vinden.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zal wel iets fout doen, maar ik heb Cydia Nederlands geinstalleerd en toch staat alles in Cydia nog in het Engels. Heb ik ergens iets gemist?
|
|
||||
|
||||
het menu staat toch in het nederlands? ook ff rebooten eerst dan zal je het normaal in het nederlands moeten hebben
|
|
|||
|
|||
Dan doe ik blijkbaar iets fout. Ik heb het volgende gedaan:
Ik heb via Cydia een source toegevoegd: ifoneguide. Daarna de package "Cydia in het Nederlands" geinstalleerd. Cydia verlaten. Iphone opnieuw opgestart. Cydia gestart en toch zie ik alles nog in het Engels. |
|
||||
|
||||
Je moet wel de taal op je iPhone in het Nederlands zetten.
|
|||
|
|||
De taal staat ook op Nederlands. Moet ik ergens in Cydia iets instellen om het in het Nederlands te krijgen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb deze van MacThemes, in het zip-bestand zit een how-to
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Jaaaa, nu werkt het OK. Thanx Timmeh_
|
|
|||
|
|||
Helaas mis je bij de vertalingen voor de categorien. Ik zet zo een update erop, als het goed is moet het dan voor iedereen werken.
De Update wordt nu geupload. Laatst gewijzigd door iMario; 11-09-09 om 19:40. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
|||
|
|||
Andere taal is leuk ... het programma "crash vrij" maken is nog beter
|
|
|||
|
|||
Ja daar heb je gelijk in, helaas berust saurik zijn applicatie deels op webpagina's, dus echt heel soepel werkt het niet.
Misschien RockApp 2.0? |
|
||||
|
||||
mooie werk die vertaling in Nederlands moet veel tijd gekost hebben
|
|
|||
|
|||
Update + WinterBoard editie toegevoegd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
pictionary in het nederlands? | hummel | iPad algemeen | 1 | 27-12-10 20:13 |
FW 2.2 in het nederlands? | Miki07Ronaldo | Archief | 2 | 24-04-09 14:48 |
E-Books in het Nederlands | Shorty007 | iPhone algemeen | 0 | 03-01-09 22:30 |
Nederlands Via Cydia | Mikeweb | Archief | 1 | 21-08-08 12:43 |
|
|