Kan geen email ontvangen discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sindskort de Iphone 4G. Nu heb ik alle gegevens voor mijn email ingesteld. Alleen ik kan nog steeds geen email ontvangen. Iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen email ontvangen
Hallo,
Ik heb sindskort de Iphone 4G. Nu heb ik alle gegevens voor mijn email ingesteld. Alleen ik kan nog steeds geen email ontvangen. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn. Bedankt alvast, Robin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
enige info over je mailadres zou wel handig zijn.. ben je op Wi-Fi verbonden of op 3G (en welk provider)
Kunnen dan mss verder helpen |
|
|||
|
|||
Hij doet het met beide niet. Zowel met Wi-Fi en 3gs werkt het niet. Mijn provider is vodafone.
Bedankt alvast. |
|
|||
|
|||
Wat voor mail adressen zijn (hotmail, gmail, kpn, ziggo etc..)
|
|
|||
|
|||
Het is hotmail en home.
|
|
|||
|
|||
voor hotmail kun je ook dit proberen werkt voor mij perfect:
exchange instellen en deze deze instellingen gebruiken; Hostnaam: m.hotmail.com Gebruikersnaam: naam@live.nl (je hotmail) Wachtwoord: ******** (je wachtwoord) SSL: ingeschakeld Domein: (leeg laten) Dan zou hij moeten werken Voor je Home account even de pop3 instellingen opzoeken via Google |
|
|||
|
|||
De pop3 instellingen hoe vind ik die dan?
|
|
|||
|
|||
Google inkomende en uitgaande mailserver ziggo
Voor je hotmail wordt t automatisch ingevuld zodra je je hotmailadres opgeeft op je iphone |
|
|||
|
|||
Dankje zal het eens gaan proberen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen email meer ontvangen. xs4all.nl | Ivoclaas | iPhone algemeen | 4 | 14-05-10 16:51 |
Juist wachtwoord en toch geen email ontvangen | Nafets | iPhone algemeen | 3 | 16-04-10 09:41 |
Kan geen sms ontvangen | tukkie | Archief | 2 | 16-12-09 21:27 |
s'nachts geen email ontvangen | Stendec | iPhone algemeen | 7 | 17-11-09 21:16 |
|
|