//

Juist wachtwoord en toch geen email ontvangen

Juist wachtwoord en toch geen email ontvangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) 'Wanneer ik thuis op mijn iPhone de e-mail open krijg ik zonder aanleiding de pop-up Onjuist Wi-Fi wachtwoord voor wachtwoord in voor 'naam van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-04-10, 09:49
Nafets Nafets is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 17
Standaard Juist wachtwoord en toch geen email ontvangen

'Wanneer ik thuis op mijn iPhone de e-mail open krijg ik zonder aanleiding de pop-up Onjuist Wi-Fi wachtwoord voor wachtwoord in voor 'naam van mijn netwerk thuis
Wanneer ik dan het juiste wachtwoord invoer ontvang ik opnieuw de bovenstaande melding. Wie weet hoe ik dit kan oplossen? De Mailinstellingen staan volgens mij allemaal goed in de iPhone.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-04-10, 09:52
RPhone RPhone is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 17
Standaard

Controleer het wachtwoord nog eens met de gene van de router, let ook op hoofdletters en punten en komma's want daar let een iPhone ook gewoon op!

Succes!

Groeten,
Remco
  #3  
Oud 10-04-10, 10:02
Nafets Nafets is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 17
Smile

Hallo Remco,

Erg bedankt voor je antwoord. Ik had daar eigenlijk al wel een keertje aan gedacht maar had ook iets van dat zal het wel niet zijn. Heb nu jouw advies opgevolgd en tjoep hij doet het weer! en tja zo simpel kan het dan toch zijn. Nogmaals erg bedankt en een lekker weekend. Stefan K.
  #4  
Oud 16-04-10, 09:41
Nafets Nafets is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 17
Smile geen e-mail kunnen verzenden

Beste allemaal,
Heb gevonden hoe het zit. Het is toch inderdaad zo dat wanneer je bij Vodafone met een iPhone werkt je de uitgaande servergegevens van Vodafone moet gebruiken. Het gekke was echter dat ie het zonder deze instellingen of m.a.w. met een andere SMTP server ook gewoon deed.
Nu heb ik ingevoerd <authsmtp.vodafone.nl>als uitgaande server. Je moet dan op My vodafone een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken want op je iPhone moet je de identificatiecontrole aanzetten. Het externe poortnummer is 25.
Dus mocht je ooit hetzelfde probleem hebben als ik dan kun je het bovenstaande doen. groeten Nafets!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen email ontvangen Rubske Overige providers Nederland 8 14-10-10 13:04
Kan geen email meer ontvangen. xs4all.nl Ivoclaas iPhone algemeen 4 14-05-10 16:51
s'nachts geen email ontvangen Stendec iPhone algemeen 7 17-11-09 21:16
Nieuw wachtwoord, mail haalt toch email op Jatoch iPhone algemeen 0 11-09-09 12:01
Windows: Wachtwoord niet juist !? Silver iTunes 1 01-07-09 21:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:45.