Wachtwoord niet juist !? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde de nieuwe update installeren van Teletekst, maar nu krijg ik steeds de melding dat mijn wachtwoord niet juist is. Na een paar pogingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wachtwoord niet juist !?
Ik wilde de nieuwe update installeren van Teletekst, maar nu krijg ik steeds de melding dat mijn wachtwoord niet juist is. Na een paar pogingen komt er een scherm, dat je je wachtwoord kan opvragen, maar dat resulteert in een wit scherm met Sorry! An unknown error occurred. [Wed Jul 01 17:15:26 GMT 2009]
Misschien een tijdelijke storing? Heeft iemand anders dat ook? Heb me ook uitgelogd van de Store, met de bedoeling weer in te loggen, maar dat lukt dus niet meer. ps Via mijn pc inloggen op mijn account lukt ook niet meer. Wie weet raad? Bedankt.
PC Olé Laatst gewijzigd door Silver; 01-07-09 om 20:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het wachtwoord klopte wel. Maar ik was vergeten, dat ik het e-mail-adres (Apple ID) had veranderd.
Alles weer ok, dus. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 niet juist | martjee | iPhone algemeen | 3 | 24-09-10 13:03 |
Juist wachtwoord en toch geen email ontvangen | Nafets | iPhone algemeen | 3 | 16-04-10 09:41 |
Feestdagen/afspraken niet juist in agenda | DutchPoison | iTunes | 5 | 12-04-10 12:03 |
tijdstip sms niet juist ... | racekonijn | iPhone algemeen | 6 | 25-10-08 02:31 |
Email juist niet ophalen | DiDelda | iPhone algemeen | 4 | 23-04-08 10:10 |
|
|