s'nachts geen email ontvangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi forum lezers, Ik ben op een paar nieuwsbrieven geabboneerd die ik interessant vind. Nu komen die ook bij nacht en ontij binnen, als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
s'nachts geen email ontvangen
hoi forum lezers,
Ik ben op een paar nieuwsbrieven geabboneerd die ik interessant vind. Nu komen die ook bij nacht en ontij binnen, als ik mijn iphone niet op stil zet, wordt ik er wakker van. Is het niet mogelijk dit in te stellen? bijvoorbeeld "6 uur voor de iphone mij wekt, geen mail binnenhalen?" op die manier hoef ik niet telkens om te schakelen van stil naar geluid, kom ik aan mijn rust en komt de nachtelijke mail in één keer binnen zodra ik wakker ben. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je hebt een programma genaamd autosilent, hiervoor moet je wel jailbreaken
|
|||
|
|||
Of gewoon "push uit" zetten als je MobileMe hebt, en/of "Mail ophalen" op 'handmatig' instellen voor je gaat slapen. Kost niks. Je ligt toch nog even met dat ding te spelen in bed
|
|
||||
|
||||
Als 'ie al vergeet om één schakelaartje aan de zijkant om te zetten voor het slapen gaan dan zal het wijzigen van instellingen en ook wel bij in schieten.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
snachts geen email ontvangen
dat het knopje op de zijkant het geluid uitzet, snap ik ook wel, maar hij trilt wel dan. het gaat mij er om dat ik niet elke avond en morgen instellingen moet aanpassen om niet of "stil" mijn mail binnen te krijgen.
mijn vraag is eigenlijk : is there an app for that? and if not, make it so! overigens is geen enkele vraag dom, er grapjes over maken wel... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen email ontvangen | Rubske | Overige providers Nederland | 8 | 14-10-10 13:04 |
Geen mail 's nachts | mpcwolf | iPhone algemeen | 7 | 10-08-10 15:57 |
Kan geen email meer ontvangen. xs4all.nl | Ivoclaas | iPhone algemeen | 4 | 14-05-10 16:51 |
Juist wachtwoord en toch geen email ontvangen | Nafets | iPhone algemeen | 3 | 16-04-10 09:41 |
email sneller ontvangen | tankist | iPhone algemeen | 3 | 13-02-09 15:17 |
|
|