Wireless circle discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vandaag in de metro een advertentie gezien van een iPhone 4 aanbieder. www.wirelesscircle.nl/metro Sim-lock vrij en voor relatief weinig geld € 28,25 per maand. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wireless circle
Heb vandaag in de metro een advertentie gezien van een iPhone 4 aanbieder.
www.wirelesscircle.nl/metro Sim-lock vrij en voor relatief weinig geld € 28,25 per maand. Ze pretenderen een studenten aanbieder te zijn maar ik heb gekeken en je mag ook als geen student een abonnement afsluiten. Is er iemand bekend met deze provider? Mijn abonnement bij T-mobile is al verlopen en ik kan zo overstappen maar twijfel erg bij wie ik nu mijn nieuwe iPhone 4 ga kopen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Verder moet je dus ook nog 179,- euro bijbetalen, maar lijkt me verder geen gekke aanbieding, hoor. |
Labels |
iphone 4, wireless circle |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wireless Circle | Suriboy777 | Overige providers Nederland | 69 | 21-09-12 22:53 |
iPhone 4 bij Wireless Circle? | DeDouwe | Koopinformatie Nederland | 3 | 26-04-11 18:56 |
Hardeschijf Wireless, | winter200 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 23-05-10 19:32 |
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden | JuRGiE | iPhone algemeen | 0 | 18-01-10 10:45 |
Texas One Wireless | blackhole | Koopinformatie Nederland | 1 | 26-11-08 09:08 |
|
|