//

iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden

iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat dit probleem nog niet ergens anders besproken werd, ik heb het in elk geval niet gevonden. In dat geval, sorry voor dubbele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-01-10, 10:45
JuRGiE JuRGiE is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden

Ik hoop dat dit probleem nog niet ergens anders besproken werd, ik heb het in elk geval niet gevonden. In dat geval, sorry voor dubbele post maar graag doorverwijzing naar de oplossing.

Probleem is als volgt. Sinds een tijdje heb ik de indruk dat er een soort background proces is dat mijn iPhone van tijd tot tijd blokkeert. Je ziet dan in het midden van het scherm een soort "draaiende circel", precies alsof er iets aan het inladen is. Op dat moment is mijn telefoon ook bevroren.

Hierdoor is het ook al voorgevallen dat ik bepaalde meeting invitations 'automatisch' zo'n 200x aanvaard heb (precies 'n soort loop).

Na een tijdje gaat het weg, soms duurt dat vrij lang.

Heb al vanalles geprobeerd, gaande van restores, email-accounts verwijderd en terug toegevoegd, etc.. etc..

Mijn telefoon is een iPhone 3G met OS 3.1.2, ik gebruik Exchange met Push. Geen "illegale" dingen uitgevoerd, vrij standaard toestel dus.

Het strafte is, mijn toestel was kapot (laten vallen), ik heb het laten vervangen en op het nieuwe toestel is het nog steeds (= restore van eerste toestel), dus ik vermoed dat het met een applicatie kan te maken hebben.

Iemand een idee?

Jurgen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
circle, frozen, loading



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3Gs blijft hangen in het midden van update naar 4.0.2 swakes iPhone algemeen 0 03-09-10 01:21
Tijd in homescreen staat rechts ipv in het midden PeRzY iPhone algemeen 3 29-01-10 22:18
Foto: Data en tijd van foto op iPhone bekijken erwinh Muziek, foto & video 0 22-10-09 11:31
iPhone tijd = Netwerk tijd? macamba iPhone algemeen 0 29-09-09 10:30
Iphone blijft zwart met apple in het midden irma Unlock [archief] 11 22-11-07 21:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:13.