iPhone tijd = Netwerk tijd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan ik mijn iPhone vertellen zijn tijd gelijk te houden met de tijd van mijn mobiele telefoon provider (T-Mobile)? In mijn vorige mobiel, een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone tijd = Netwerk tijd?
Hallo,
Kan ik mijn iPhone vertellen zijn tijd gelijk te houden met de tijd van mijn mobiele telefoon provider (T-Mobile)? In mijn vorige mobiel, een Nokinee, kon ik opgeven dat de mobiel zijn tijd moest synchroniseren met het netwerk van Vodafone. Nu merk ik dat de tijd van mijn mobiel begint af te wijken met de werkelijke tijd. Ik zie echter nergens een mogelijkheid (Instellingen -> Algemeen -> Datum en tijd) om aan te geven dat deze tijd met het netwerk gecheckt moet worden. (In de thread "verkeerde tijd op iPhone" https://forum.iculture.nl/f14/i...op-iphone.html staat iets over "de "set automatically" op 'off' zet". Deze mogelijkheid zie ik in mijn scherm niet terug.) Macamba |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(Automatische) Tijd op iPhone 3G? | macamba | Odido (T-Mobile) | 1 | 27-10-10 11:34 |
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden | JuRGiE | iPhone algemeen | 0 | 18-01-10 10:45 |
Reactie tijd Iphone | frumble | iPhone algemeen | 5 | 20-07-08 21:19 |
verkeerde tijd op iphone | swarthur | Unlock [archief] | 14 | 24-05-08 02:03 |
|
|