//

iPhone tijd = Netwerk tijd?

iPhone tijd = Netwerk tijd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan ik mijn iPhone vertellen zijn tijd gelijk te houden met de tijd van mijn mobiele telefoon provider (T-Mobile)? In mijn vorige mobiel, een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-09, 10:30
macamba macamba is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 82
Standaard iPhone tijd = Netwerk tijd?

Hallo,

Kan ik mijn iPhone vertellen zijn tijd gelijk te houden met de tijd van mijn mobiele telefoon provider (T-Mobile)?

In mijn vorige mobiel, een Nokinee, kon ik opgeven dat de mobiel zijn tijd moest synchroniseren met het netwerk van Vodafone. Nu merk ik dat de tijd van mijn mobiel begint af te wijken met de werkelijke tijd. Ik zie echter nergens een mogelijkheid (Instellingen -> Algemeen -> Datum en tijd) om aan te geven dat deze tijd met het netwerk gecheckt moet worden.

(In de thread "verkeerde tijd op iPhone" https://forum.iculture.nl/f14/i...op-iphone.html
staat iets over "de "set automatically" op 'off' zet". Deze mogelijkheid zie ik in mijn scherm niet terug.)

Macamba
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
(Automatische) Tijd op iPhone 3G? macamba Odido (T-Mobile) 1 27-10-10 11:34
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden JuRGiE iPhone algemeen 0 18-01-10 10:45
Reactie tijd Iphone frumble iPhone algemeen 5 20-07-08 21:19
verkeerde tijd op iphone swarthur Unlock [archief] 14 24-05-08 02:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.