problemen geen bereik 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone-vrienden! Sinds een paar dagen zit met het volgende probleem: ik heb geen 3G-ontvangst meer. Wifi werkt prima, bellen gaat ook goed, maar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen geen bereik 3G
Beste Iphone-vrienden!
Sinds een paar dagen zit met het volgende probleem: ik heb geen 3G-ontvangst meer. Wi-Fi werkt prima, bellen gaat ook goed, maar het 3g werkt niet. Ik heb geen instellingen veranderd, wel onlangs geupgrade naar 3.1 Het icoon van 3g is ook niet meer te zien linksboven in het scherm. Ik heb een simlockvrije iphone (3g, 8gb) met zakelijk vodafone abo. Komt iemand dit probleem bekend voor en heeft iemand een oplossing?! Dank alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wat eerst bij mij op komt: staat de 3g functie aan? zo ja: reset de netwerkinstellingen eens en kijk of het dan werkt. Werkt het nog niet, zou ik eerst er een andere simkaart indoen en kijken of je dan 3g hebt, het kan ook aan de simkaart liggen.
|
|
|||
|
|||
Tja, 3g staat aan ja...
Heb het wel voor de zekerheid gecheckt... ;-) Heb ook de iphone-instellingen hersteld via itunes. Niet geholpen. Ook alle netwerk-instellingen opnieuw ingesteld. Helpt ook niet. Raar toch, dat het van de ene dag op de andere niet meer werkt?! Zou het met die update naar 3.1. te maken kunnen hebben?! Lijkt me logischer dan dat mijn simkaart opeens niet meer goed zou zijn... |
Labels |
bereik, internet, ontvangst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met 3G netwerk (geen bereik) | gunneh | KPN | 1 | 31-12-10 02:46 |
iphone geen tot bijna geen bereik | Gewoon-jeroen | iPhone algemeen | 3 | 15-07-10 20:21 |
Bereik problemen | Sparky99 | iPhone algemeen | 1 | 23-04-09 23:11 |
Problemen met bereik (ontvangen telefoon/sms) | scoutcow | iPhone algemeen | 2 | 04-10-08 19:20 |
Problemen met bereik en stealthsim | Yaron | Unlock [archief] | 17 | 24-01-08 14:47 |
|
|