Bereik problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb inmiddels al bijna 5 maanden een iPhone 3G 16GB. In het begin verliep alles goed maar ongeveer 2 maanden geleden kreeg ik problemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bereik problemen
Ik heb inmiddels al bijna 5 maanden een iPhone 3G 16GB. In het begin verliep alles goed maar ongeveer 2 maanden geleden kreeg ik problemen met het bereik. Op bepaalde locaties heb ik gewoon constant 'no service' en krijg ik het pas terug als ik weer vertrek. Dus ik heb vaak de helft van de dag of een heel weekend geen bereik. Als ik mijn simkaart in een ander toestel doe heb ik er geen last van. Het lijkt nu erger te zijn geworden want ik heb op meerdere locaties last. Het toestel is al 2 weken in reparatie geweest maar daar kwam natuurlijk niks uit. Kan iemand mij helpen?! Ik wil niet geforceerd worden om hem stuk te maken om een nieuwe te krijgen (al zou dat goed zijn voor m'n frustratie).
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als herstellen niet helpt dan zou ik nogmaals gaan klagen bij t-mobile of apple.
Controleer of je sim het wel in een andere mobiel doet. |
Labels |
bereik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met 3G netwerk (geen bereik) | gunneh | KPN | 1 | 31-12-10 02:46 |
problemen geen bereik 3G | zazaf21 | iPhone algemeen | 2 | 29-09-09 00:19 |
bereik | henk van wanrooij | Archief | 1 | 17-12-08 23:04 |
Problemen met bereik (ontvangen telefoon/sms) | scoutcow | iPhone algemeen | 2 | 04-10-08 19:20 |
Problemen met bereik en stealthsim | Yaron | Unlock [archief] | 17 | 24-01-08 14:47 |
|
|