Reactie tijd Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een 112 otb naar 114 (04.04.05_G) gebracht (via Zphone). Werkt allemaal prima, maar als ik de SMS applicatie opstart, gaat het allemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reactie tijd Iphone
Hallo,
Ik heb een 112 otb naar 114 (04.04.05_G) gebracht (via Zphone). Werkt allemaal prima, maar als ik de SMS applicatie opstart, gaat het allemaal traag. Duurt enkele seconden alvorens de smsjes tevoorschijn komen. Alle andere functies binnen de SMS applicatie gaat ook traag. hebben andere hier ook last van? En hoe zou dit opgelost kunnen worden? Verder een briljant apparaat. TIP: SKYSMS is prettig in gebruik. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
volgens mij is het met sms zo, hoe voller het staat hoe slomer die opstart en al.
|
||||
|
||||
Zelfde probleem bij mij.. En ik heb dit ook bij mijn contactpersonen lijst..
|
|
|||
|
|||
Bij contactpersonen heb ik geen last (en toch een berg contacten)
heb de SMS lijst leeg gemaakt, maar nog steeds een te lange (niet acceptabel als je snel je sms wil lezen) reactie tijd. Dank voor de reactie |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Voor beiden: hopelijk verbetering in FW 2.01.
|
||||
|
||||
Thnks da helpt idd
Nou achja hopen dat het idd bij 2.01 is gefixed |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: iPhone 3Gs geen reactie na unlock | pietdeyaert | Unlock | 1 | 30-11-10 21:42 |
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden | JuRGiE | iPhone algemeen | 0 | 18-01-10 10:45 |
iPhone tijd = Netwerk tijd? | macamba | iPhone algemeen | 0 | 29-09-09 10:30 |
iPhone 3G - werkt niet, 'ongeldige reactie' | Berrry | iPhone algemeen | 9 | 02-09-08 00:41 |
|
|