Betaalde verbindingen uit zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Is het mogelijk om alle verbindingen die via je Provider gaan, en waar je dus voor moet betalen uit te schakelen? Aangezien ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Betaalde verbindingen uit zetten
Hallo allemaal,
Is het mogelijk om alle verbindingen die via je Provider gaan, en waar je dus voor moet betalen uit te schakelen? Aangezien ik wel een abonoment heb, maar internet hier niet bij inbegrepen zit. Ik weet dat Wi-Fi niet via je provider gaat maar de rest wel toch? Wat ik dus bedoel is dat als ik iets met internet (Bijna alles dus ) open dat het alleen via Wi-Fi gaat. M.v.g, TriXal0ne Laatst gewijzigd door Guest-20201028093429; 18-07-08 om 16:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je geen internet inbegrepen hebt zou het dan ook gewoon niet moeten werken?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Oke, bedankt. Ben nu het artikel op de frontpage aan het lezen
|
|
|||
|
|||
en uitzetten op een 2.0 iphone?
Hoe kan ik GPRS uitzetten op een 2.0 iphone? Hier zit namelijk geen installer op en kan ik bosprefs niet installeren..
Bedankt! |
|
||||
|
||||
In een ander topic werd net APN Changer genoemd. Daarmee schijnt het te kunnen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
automatisch aan en uit zetten | ronaldkraan | iPhone Apps | 0 | 24-02-11 22:30 |
Iphone niet uit zetten | scubaman | iPhone algemeen | 2 | 29-06-10 08:41 |
Prog om sms voorvertoning uit te zetten? | greenbeauty | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-09-09 09:11 |
|
|