Iphone niet uit zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede middag, ik probeer mijn Iphone uit te zetten maar dat lukt niet. Het scherm blijft staan op Cpmplete, reload sprinboard en ik zie het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone niet uit zetten
Goede middag,
ik probeer mijn Iphone uit te zetten maar dat lukt niet. Het scherm blijft staan op Cpmplete, reload sprinboard en ik zie het cirkeltje draaien. Weet iemand een oplossing. Heb natuurlijk de aan en uit knop al een tijdje ingedrukt gehouden maar er gebeurt niets. Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Resetje dan maar? HOME+POWER ingedrukt houden totdat Apple logo verschijnt.
|
|
|||
|
|||
Dank je wel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! durf mn iphone nie meer uit te zetten | iMafia75 | iPhone algemeen | 6 | 25-04-11 19:31 |
Voor eerst Iphone gekocht, hoe software erop zetten ik kom er niet uit | ahmet05 | iPhone algemeen | 6 | 22-12-10 02:47 |
Album uit Iphoto op iphone zetten | jeanlemasn | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 01:29 |
iphone 2g: niet uit te zetten en meer.. | paulvanwees | iPhone algemeen | 0 | 25-01-10 20:57 |
Instelling om EDGE aan en uit te zetten op iPhone | Eduard | iPhone algemeen | 54 | 08-05-09 13:29 |
|
|