iphone 2g: niet uit te zetten en meer.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste iphoners, Ik heb een probleem met mijn iphone 2g. Iedere keer als ik hem wil uitzetten start hij weer opnieuw op. Het volgende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 2g: niet uit te zetten en meer..
Hallo beste iphoners,
Ik heb een probleem met mijn iphone 2g. Iedere keer als ik hem wil uitzetten start hij weer opnieuw op. Het volgende heb ik al geprobeerd: Via Blackrain upgrade naar de laatste versie 3.1.2 en hem tussen door hersteld met itunes. ( wat trouwens heel gaaf ging ) Ook gaat het springboard steeds aan en uit, hierdoor gaat de batterij sneller leeg. Wie weet hier iets van af, want verder ben ik nog heel blij met mijn oude uit amerika gehaalde iphone. groetjes, Paul |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! durf mn iphone nie meer uit te zetten | iMafia75 | iPhone algemeen | 6 | 25-04-11 19:31 |
Voor eerst Iphone gekocht, hoe software erop zetten ik kom er niet uit | ahmet05 | iPhone algemeen | 6 | 22-12-10 02:47 |
Iphone niet uit zetten | scubaman | iPhone algemeen | 2 | 29-06-10 09:41 |
iPhone kan niet meer uit | wouter3 | iPhone algemeen | 2 | 16-05-09 11:20 |
kan iphone niet meer op stil zetten | shaabtox | Archief | 6 | 28-10-08 10:48 |
|
|