Raar icoontje boven in beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de upgrade naar firmware 2.0 zit er boven in de taakbalk een vierkant icoontje met een rondje in het midden. Weet iemand wat dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Raar icoontje boven in beeld
Na de upgrade naar firmware 2.0 zit er boven in de taakbalk een vierkant icoontje met een rondje in het midden. Weet iemand wat dit kan zijn en of dit eventueel wegkan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Edge?? ik weet het niet , ik doe maar een gokje he...
mvg |
|
||||
|
||||
Dacht dat het voor 3G was...
* topic verplaatst* @Janusz - verander je ook even je FW versie in je profiel? Thx |
|
|||
|
|||
Heb mn profiel aangepast. Thanks.
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit bij mijn 3G iPhone ook,
als mijn Wi-Fi aanstaat staat dan staat er een Wi-Fi icon.. Als ik mijn 3G aanstaat dan staat der een 3G icon.. Als ik dat allemaal niet aan heb, dan staat er zon vierkantje met da puntje erin.. |
|
|||
|
|||
Vierkantje met puntje is GPRS connectie = 2G dus
Trouwens = EDGE en = 3G Simpel niet Laatst gewijzigd door TheLastMohican; 20-07-08 om 19:51. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wou er in ieder geval voor zorgen dat ik geen data verbruik stiekem. Maar dat kan niet op deze manier neem ik aan als je de gprs niet geconfigureerd hebt. |
|
||||
|
||||
dan heb je idd geen mobiel internet, het icoontje toont enkel dat er een gprs/edge/3g verbinding aanwezig is
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje: Raar icoontje | RPM | Archief | 1 | 17-10-10 14:38 |
Vreemd icoontje rechts boven in de status balk (naast batterijstatus) | paul45 | iPhone algemeen | 3 | 17-09-10 09:42 |
Raar icoontje | Danko.a | iPhone algemeen | 4 | 26-02-09 13:21 |
Vierkantje boven in beeld | wieke | Archief | 5 | 19-04-08 15:17 |
raar icoontje? | Rosa | iPhone algemeen | 1 | 25-03-08 23:48 |
|
|