verkeerde tijd op iphone discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik draai momenteel 1.1.4. en hij werkt perfect. Het enige probleem dat ik heb is dat de tijd op m'n iphone niet klopt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verkeerde tijd op iphone
Beste forumleden,
Ik draai momenteel 1.1.4. en hij werkt perfect. Het enige probleem dat ik heb is dat de tijd op m'n iphone niet klopt. Als ik onder general->date&time-> de "set automatically" op 'off' zet en de tijd zelf instel verspringt de tijd toch op een verkeerde tijd. Ook als ik "time zone support" uit zet blijft mijn iphone de verkeerde tijd aangeven. Weet iemand hier een oplossing voor? bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
staat hij op Brussel ipv de standaar Cepetun.. (de Sf locatie van Apple ?)
|
|
|||
|
|||
Hij stond op Amsterdam. Ik heb hem nu op brussel gezet maar mijn iphone geeft aan dat het 11:03 is terwijl het hier in nederland momenteel 13:55 is. Het is dus erg vreemd!!
|
|
|||
|
|||
De tijd geeft hij nog niet goed aan. Als ik in general de tijd/datum aanpas en dat mijn timezone amsterdam is dan nog geeft hij bij de wereldklok de huidige tijd aan bij la. heeft iemand anders dit probleem met de tijd op de iphone ook?
|
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem. Heb de tijdzone op Amsterdam gezet en de juiste tijd en datum ingesteld. Bij de wereldklok staat Amsterdam 1 uur vroeger.
Geen idee hoe ik dat moet veranderen want hierdoor komen de tijden met verzonden en ontvangen sms ook niet juist over . Hoop dat iemand de oplossing heeft!!!! |
|
||||
|
||||
Ik zie net dat de tijd waarop jij je bericht hebt gestuurd ook niet helemaal klopt....het is tenslotte al zomer
|
|
|||
|
|||
OT on:
Hoe laat is het ? OT off Ik ken dit probleem niet,...... |
|
||||
|
||||
klok
1 keer drukken stel automatische in lost het probleem bij mij op.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
als je hem los maakt van de pc dan?
|
|
|||
|
|||
verander hij de tijd niet ahha kan misschien komen dat ik edge wel heb uitstaan
|
|
|||
|
|||
sinds gisteren heb ik dit probleem ook mijn tijd met smsjes klopt niet wat ik zelf verzend klopt wel maar wat ik ontvang van anderen klopt niet is nu 16;00 uur en op mijn toestel is het ook 16;00 uur maar ontvangen smsje staat op 7;01 uur ??????? weet niet meer wat ik moet doen tijd zone stond op Cupertino,Verenigde Staten heb nu bijna alles gehad ?
|
|
|||
|
|||
Heb je nog firmware 1.1.3? In 1.1.3 zitten bugs in de sms applicatie, die zouden met 1.1.4 opgelost moeten zijn.
|
|
|||
|
|||
ik heb 1.1.4 en sinds gisteren heb ik dat probleem! maar de wereld tijd is ook niet goed loopt ook ruim wat uurtjes achter ,tijd van telefoon klopt wel vind het beetje raar
|
|
||||
|
||||
Probeer anders eens in DFU te restoren naar 1.1.4. Daarna weer even activeren met iLiberty+.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verkeerde tijd | sentmen | iPhone algemeen | 1 | 12-05-11 13:12 |
Iphone geeft verkeerde tijd aan | Jack023 | iPhone algemeen | 2 | 19-04-11 17:12 |
Verkeerde tijd | eva1989 | Chat en geruchten | 7 | 02-03-11 09:29 |
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden | JuRGiE | iPhone algemeen | 0 | 18-01-10 10:45 |
iPhone tijd = Netwerk tijd? | macamba | iPhone algemeen | 0 | 29-09-09 10:30 |
|
|