Tijd in homescreen staat rechts ipv in het midden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De tijd in mijn homescreen staat helemaal aan de rechterkant tegen m'n batterijpercentage aan.. Hoe krijg ik dit weer ongedaan? (in het midden dus) gr....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tijd in homescreen staat rechts ipv in het midden
De tijd in mijn homescreen staat helemaal aan de rechterkant tegen m'n batterijpercentage aan.. Hoe krijg ik dit weer ongedaan? (in het midden dus) gr.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom vraag je dat op dit deel van het forum, wat heeft dit met de website van iPhoneclub te maken?
Gooi je thema er eens af, daar zal het vast van komen.
|
||||
|
||||
Komt door FiveIRows met die page dots (je ziet ook dat die nu bovenin staan).
|
||||
|
||||
// Discussie verplaatst.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Plots gelocked in het midden vd dag | iphonetommy | Unlock | 0 | 11-02-10 18:21 |
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden | JuRGiE | iPhone algemeen | 0 | 18-01-10 10:45 |
Iphone blijft zwart met apple in het midden | irma | Unlock [archief] | 11 | 22-11-07 21:08 |
|
|