iPhone 4 bij Wireless Circle? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag een iPhone 4 aanschaffen en ik heb bij Wireless Circle een mooie aanbieding gezien. Alleen heb ik op internet bijna alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 bij Wireless Circle?
Hallo,
Ik wil graag een iPhone 4 aanschaffen en ik heb bij Wireless Circle een mooie aanbieding gezien. Alleen heb ik op internet bijna alleen gedateerde reacties kunnen vinden en ik vroeg me af of ik er goed aan doe om hier een abonnement af te sluiten. Mvg, Douwe |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zit hier bij na 8 maanden van problemen bij T-Mobile, en het bevalt me super.
http://forum.iculture.nl/f18/iphone-...ontbonden.html hier lees meer reactie van tevreden klanten.
|
|||
|
|||
@DeDouwe: ik zag dat je het topic op dit forum al eens had gevonden maar wellicht dat je het nogmaals dorleest om een (duidelijk) beeld te krijgen
http://forum.iculture.nl/f18/iphone-...ss-circle.html
|
|||
|
|||
Ja ik had het inderdaad al eens doorgelezen, bedankt voor de reacties. Meer ervaringen zijn altijd welkom.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wireless Circle | Suriboy777 | Overige providers Nederland | 69 | 21-09-12 22:53 |
IPhone/iPad wireless synchroniseren. | Le0nard | iTunes | 0 | 18-05-11 11:26 |
Wireless circle | partyboyr | Overige providers Nederland | 1 | 07-10-10 20:59 |
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden | JuRGiE | iPhone algemeen | 0 | 18-01-10 10:45 |
Iphone Wireless | prophecy87 | Wi-Fi | 6 | 05-07-09 18:12 |
|
|