//

Contract T Mobile ontbonden

Contract T Mobile ontbonden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Na enkele maanden gezeik en testen heb ik vandaag dus de mededeling gehad dat mijn contract kan worden ontbonden. De dekking is zo slecht en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-10, 18:51
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard Contract T Mobile ontbonden

Na enkele maanden gezeik en testen heb ik vandaag dus de mededeling gehad dat mijn contract kan worden ontbonden. De dekking is zo slecht en ik hang tussen 2 masten in, dus het probleem kan niet op korte temijn worden opgelost.

Ik kan mijn Iphone overkopen met 50% korting ik heb nog 9 maanden een contract en normaal was het 380 euro en nu 179 euro ( raar als 9 maanden 37 euro vlgs mij goedkoper is ) Dus heb gezegd je krijgt je 32 3GS terug, maar dan betaal je mij ook de 117 euro aanschaf prijs terug ( daar zijn ze mee eens )

Maar nu, waar moet ik naar toe ?

Ik moet iets dus tips zijn welkom.
Ik wil een Iphone blijven houden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-10, 19:28
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Van harte gefeliciteerd!! Ik ben er ook al 2,5 maand mee bezig maar het lukt mij niet!!!

Gratis GSM, Sim only aanbiedingen - Phoneshop !
  #3  
Oud 15-09-10, 09:55
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ligt er natuurlijk een beetje aan welke provider je wil. Maar voor jou kan het heel interessant (financieel) zijn om er een uit het buitenland te halen (simlockvrij) en een simonly abbo te nemen van bv Vodafone. Voor 14,95 heb je 400min. Tel dit alles bij elkaar op dan ben je een paar honderd euro goedkoper uit dan bij phoneshop.nl
  #4  
Oud 15-09-10, 12:26
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Ik zie wel dat T Mobile nog steeds het goedkoopste is. Vodafone werkt al met een limiet op je data en de prijs is zonder toestel ook niet echt laag. Die actie tarieven zijn wel leuk 50% korting maar voor de eerste 6 maanden daarna betaal je weer de volle prijs
  #5  
Oud 15-09-10, 14:49
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tqam Bekijk bericht
Ik zie wel dat T Mobile nog steeds het goedkoopste is. Vodafone werkt al met een limiet op je data en de prijs is zonder toestel ook niet echt laag. Die actie tarieven zijn wel leuk 50% korting maar voor de eerste 6 maanden daarna betaal je weer de volle prijs
Inderdaad. Ik heb goede hoop dat als Vodafone de iPhone officieel gaat verkopen ze ook concurrerende prijzen gaan hanteren.
  #6  
Oud 15-09-10, 15:03
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik heb KPN en daar hebben ze nog geen limiet op de data, ik heb de sim only 155 met onbeperkt internet, 2 week geleden afgesloten. voor 17,50 euro per maand ben ik helemaal klaar.
  #7  
Oud 15-09-10, 19:47
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard bericht voor t qam

ik had ookslecht bereik, ze boden me ook ontbinding aan, maar ik wilde wel ontbinden, maar met behoud van iphone.na dat ik naar de geschillen commissie ben gestapt heb ik een aanbod gekregen van ontbinding contract met behoud van iphone.
ik weet iemand anders van het forum die hetzelfde voor elkaar heeft gekregen.
  #8  
Oud 16-09-10, 16:18
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Is die uitspraak ergens terug te vinden. Heb T Mobile gesproken en willen een uitspraak hebben dus als er meer mensen zijn laat het mij horen
  #9  
Oud 16-09-10, 17:19
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard t mobile

ik en nog een lid van dit forum (gepost onder mijn brief aan t mobile).
ik heb wel eerst de zaak aan de geschillencommissie moeten voorleggen en t mobile had al toegegeven dat ze mijn probleem niet konden oplossen.
  #10  
Oud 17-09-10, 15:09
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Ik moet toch naar de geschillen commissie. Ze willen dat ik mijn Iphone terug geef.
Iemand bekend met de procedure ?
  #11  
Oud 23-09-10, 23:24
DaVinci82 DaVinci82 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Vraagje: Ik heb ook al geruime tijd veel problemen met bereik. Hierdoor heb ik een bijzonder hoge telefoonnota ontvangen van onze vrienden van T Mobile. Dit omdat ik onder andere regelmatig mijn voicemail moest bellen omdat mensen deze hadden ingesproken vanwege niet bereikbaar zijn. Hoge kosten en veel ergernis voor mij dus. Begreep dat ontbinden van mijn abonnement prijzig is omdat mijn verlengde contract net gestart is. Ik heb mijn telefoon eergisteren officieel bij apple / t mobile laten simlock vrijmaken en wat blijkt? met KPN heb ik de gehele dag goed bereik... Ik wil graag weg maar weet niet goed hoe dit aan te pakken.
  #12  
Oud 23-09-10, 23:39
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

@ davinic82 gewoon klagen en per email bevestigen. Ik stap naar de geschillencommissie omdat ik niet wil bijbetalen voor mijn iphone. Kan onder het contract uit door T Mobile problemen en dan ben ik nogmaals de dupe door te moeten bijbetalen voor een iphone die ik al 15 maanden heb
  #13  
Oud 24-09-10, 00:07
DaVinci82 DaVinci82 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Tqam,

Ik ga inderdaad wel een brief/email opstellen waarin ik het verhaal kenbaar maak en dan kijken hoe ze reageren. Verwijzing naar geschillencommissie is denk ik wel een aardig middel maar wil proberen er normaal uit te komen want wil ook graag mijn nummer behouden in verband met mijn eigen zaak
  #14  
Oud 24-09-10, 00:31
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Ook ik ben al sinds juni bezig i.v.m. slecht bereik bij mij thuis.
In oktober zouden ze me terug bellen, dus ontbinden zou een mooie optie zijn, maar ook ik wil de Iphone niet kwijt, net als mijn nummer.
Dus ik zal dit topic met argus ogen volgen.
Als er ergens linken zijn, dan wil ik die graag zien, temeer ik ze later zou kunnen gebruiken.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #15  
Oud 24-09-10, 01:25
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard

Mij en nog iemand anders is het gelukt.
Ik heb eerst veel gebeld en via de mail geklaagd.Zorg dat je voldoende documentatie krijgt en wat belangrijk is, je moet op papier krijgen dat t mobile toegeeft dat er op je thuisadres een slecht bereik is, dat dit aan t mobile ligt( als ze het onderzocht hebben geven ze dit meestal wel toe)gebruik de app netwerk radar, dan heb je zelf ook wat bewijzen.
Nadat ze het zelf uitgezocht hadden deden ze mij het aanbod om mijn abo te ontbinden en telefoon terug te sturen.Hier niet mee accoord gegaan.Dreigen met naar de geschillencommissie te gaan maakte geen indruk.Dit toch gedaan, het kost je 50 euro, maar zorg wel dat je voldoende schriftelijke info hebt.Geef ook aan wat je zou willen.
Na ongeveer 2 weken, zodra t mobile de papieren krijgt van het geschil werd ik door degene die de geschillen behandeld gebeld, deze deed mij een laatste voorstel: mijn telefoon houden, abo ontbinden .Je krijgt dit voorstel dan op papier.Bij de andere persoon werkte het hetzelfde.Het leek bij ons beiden erop dat we een erg sterke zaak hadden en t mobile geen uitspraak van de geschillen commissie wilde.Het koste me in eerste instantie wel 50 euro) deze betaalde t mobile vrijwillig terug).Maar als ik mijn telefoon terug moest sturen was het duurder.
Belangrijk is schriftelijk bewijs en het liefst een verklaring van t mobile dat de slechte verbinding word erkent en dan een zaak aanvragen bij de geschillen commissie.

succes
  #16  
Oud 24-09-10, 08:21
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Ik heb de mailtjes bewaard waarin ik een slechte netwerdekking aangeef, en ook het programma netwerkradar heb ik ook met veel meldingen erin, dus dat zit wel goed, denk ik. Wat is het adres van die geschillen commisie?
  #17  
Oud 24-09-10, 08:58
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tqam Bekijk bericht
ben ik nogmaals de dupe door te moeten bijbetalen voor een iphone die ik al 15 maanden heb

Dat lijkt me logies je hebt een abbo van 24 maandan - 15 maanden gebruik = resterende maanden die je nog moet betalen
__________________
Iphone 3GS 32 Gb Wit, JB, iPad 64GB 3g JB, Iphone 4 32 Gig JB
  #18  
Oud 24-09-10, 10:00
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Standaard

De Geschillencommissie

reactie op gserban:
lijkt me niet logisch, de meeste mensen die hier posten hebben op hun thuislocatie nauwelijks of geen verbinding.T mobile kan dit niet verbeteren, dus levert wat dat betreft een wanprestatie.Als je de dienst niet krijgt lijkt het me ook niet dat je ervoor moet betalen.Ben het dus niet met je eens.
  #19  
Oud 27-09-10, 15:40
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Contact gehad met T Mobile en omdat het een zakelijke aansluiting is moet er betaald worden. Particulier mag je wel de telefoon houden

Dus discriminatie eerste klas t mobile
  #20  
Oud 06-10-10, 14:17
cwsmdb cwsmdb is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar cwsmdb
Standaard

zit met hetzelfde heb ook geen dekking thuis op advies van t-mobile een 3 tal speedtests uitgevoerd en ze geven toe dat op mijn postcode een slechte dekking is en er in de toekomst geen verbetering aan zit te komen.
kon in eerste instantie mijn contract ontbinden of gebruik maken van 4maanden 50% korting.
ik wilde dus onder mijn contract uit met behoud van mijn toestel, ze dit dus weer gemaild
kreeg ik een telefoontje dat ik toch niet onder contract uit kan omdat is tijdens het lopende contract een nieuw toestel heb aangevraagd met early renewal en het vervolg contract nog in moet gaan
ik zou dus alleen maar gebruik kunnen maken van de 50% korting en dat ze dat dus meteen in orde zou maken. hier heb ik dus een stokje voor gestoken omdat ik van mening ben dat ze niet kunnen leveren waarvoor ik wel betaal en inmiddels al 1,5jr
en ga dus ook verdere stappen tegen ondernemen
als iemand nog tips heeft hoor ik het graag want dit zijn geen manieren van t-mobile
wel betalen maar niet leveren
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
How to: Contract ontbinden T-Mobile ThysTePoele Odido (T-Mobile) 3 22-04-11 19:39
Aflopend T-Mobile contract: wat nu? Tomiikaaza Overige providers Nederland 4 28-02-11 13:00
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
Contract overname T-mobile Dave123 Odido (T-Mobile) 2 15-08-09 20:47
T-Mobile na contract periode benBEN Odido (T-Mobile) 1 21-07-08 02:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:06.