Contract overname T-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik ben vandaag (na 3 weken gewacht te hebben met een reservering) gebeld dat ik mijn iPhone 3gs zwart mag ophalen. Om een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contract overname T-mobile
Hey allemaal,
Ik ben vandaag (na 3 weken gewacht te hebben met een reservering) gebeld dat ik mijn iPhone 3gs zwart mag ophalen. Om een lang verhaal kort te maken is het zo dat mijn ouders onlangs verhuisd zijn naar Amerika, voor hun vertrek hebben we de formulieren ingevuld die nodig zijn voor contract overname van mijn vaders naam naar die van mij. Deze heb ik alleen nog niet verstuurd naar T-mobile waardoor ik nog niet mijn iPhone kan ophalen Ik ben nu van plan om maandag alles naar T-mobile te faxen. Volgens KS duurt contractovername 5 kalenderdagen. Heeft iemand hier ervaring met contractovername ? Zo ja, hoe lang heeft het geduurd en waren er nog moeilijkheden ? Alvast bedankt, Dave |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben ik ook erg benieuwd naar. vooral naar de toetsing (preventel, bkr)
|
|
|||
|
|||
Een beetje dom dat je ze dan niet opstuurt. Gewoon 5 kalenderdagen wachten dus.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contract T Mobile ontbonden | Tqam | Odido (T-Mobile) | 221 | 07-12-11 12:27 |
How to: Contract ontbinden T-Mobile | ThysTePoele | Odido (T-Mobile) | 3 | 22-04-11 19:39 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
contract apple met T-Mobile | wil | Odido (T-Mobile) | 11 | 31-08-08 10:27 |
T-Mobile na contract periode | benBEN | Odido (T-Mobile) | 1 | 21-07-08 02:47 |
|
|