Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben benieuwd hoeveel mensen die een 2 jarig abonnement hebben bij T-Mobile overstappen naar een andere provider zodra het abonnement afloopt. Ik denk 90% ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
#1
|
|||
|
|||
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract?
Ik ben benieuwd hoeveel mensen die een 2 jarig abonnement hebben bij T-Mobile overstappen naar een andere provider zodra het abonnement afloopt. Ik denk 90% van de mensen.
In ieder geval zodra ik de kans krijg ben ik weg bij T-Mobile. Hoe denken jullie daar over? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Ik laat deze topic even open maar zodra dit gaat uitlopen in een anti T-Mobile topic gaat deze direct op slot! En nee, ik heb geen aandelen bij T-Mobile
__________________
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! |
#3
|
||||
|
||||
Er zijn wel een aantal punten waar ik me aan "erger" bij T-Mobile, maar ik lees ook veel "gezeik" bij andere providers. Ik denk dat het er helemaal vanaf gaat hangen wat T-Mobile me kan bieden tegen de tijd dat mijn contract verlopen is. Als ze me, net als vorige keer, voor € 1,- een iPhone bieden dan denk ik dat ik wel gewoon weer verleng. De enige andere provider waar ik wel enig vertrouwen in heb -en- goede ervaringen in het verleden is KPN, maar ik schijt en walg echt op die regelrecht debiele reclame-campagne van ze met het eeuwige "Welkom bij de Hi-Society" en bijbehorende bling-bling mentaliteit. Ik vind dat KPN zich teveel op puisterige pubers richt met hun marketing, dus als ze niet iets veel leukers kunnen bieden dan T-Mobile blijf ik waarschijnlijk gewoon lekker waar ik nu ben; T-Mobile dus.
|
#4
|
||||
|
||||
Ik hoop dat dit geen klaagdraadje gaat worden maar dat mensen gewoon objectief zijn.
Ik denk dat als er een goed verleng voorstel komt met de volgende generatie iPhone komt, ik gewoon weer 2 jaar bij teken. |
#5
|
|||
|
|||
Same Here
wanneer Apple komt met een geweldige nieuwe Iphone en T-mobile heeft hem dan is er een grote kans op dat ik bij T-mobile blijf. Wat ik ook heb ondervonden is dat VodaPhone de laatste tijd heel erg slecht geworden is ? heel raar want T-mobile is weer beter geworden op sommige plekken ? ( ga zo door T-mobile ) maar de 3G verbinding is nog niet gekomen op plekken waar ik het heel graag zou willen. maar ja ik zie het wel. mischien ga ik het heel goedkoop doen en mijn 3G ga gebruiken met een sim-only abbo bij VodaPhone. zo heel erg ontevreden ben ik niet meer met T-mobile. blijkbaar heeft het geklaag toch geholpen |
#6
|
|||
|
|||
Heb zelf al vele jaren t-mobile, met meerdere abo's, daarvan zijn er 2 iPhone, 1x 3G en 1x 3GS. Heb zelf zowel met mijn 3G als 3GS weinig tot geen problemen ondervonden. En ook ik heb geen t-mobile aandelen.
Maar de vraag is of ik na het 2-jarig abonnement over zou stappen naar een andere provider. Nee, denk het niet, omdat ik ervan uitga dat t-mobile volgend jaar nog steeds als enige de iPhone mag verkopen, want ik verwacht dat er in juni weer een nieuwe iPhone uit zal komen. Tenzij toch andere providers de (nieuwste) iPhone mogen aanbeiden dan zal ik gaan kijken om welke provider het gaat en de kosten vergelijken. Maar dan zouden het zulke grote verschillen moeten zijn voordat ik overstap naar een andere provider, want elke provider heeft problemen!! |
#7
|
||||
|
||||
Zit prima bij t-mobile. Kan overal bellen waar ik kom. Bij een verlenging blijven we gewoon bij de t-mobile boys and girls.
__________________
Heb ik ook allemaal. |
#8
|
||||
|
||||
Zit er al jaren en zal dat ook jaren blijven , elke provider is onredelijk op zijn of haar manier dus waarom zou ik overstappen ......
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN...... |
#9
|
||||
|
||||
alles toppie behalve het bereik kan nog beter maar wacht rustig af
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >> |
#10
|
|||
|
|||
Heb denk ik al sinds 6 jaar ab bij t-mobile en nooit problemen gehad,verschillende telefoons,en qua service ook niet te klagen als me foon kapot was of zo prima service gekregen,nu een iphone 3G en heb ook overal goede ontvangst zelfs 3G
|
#11
|
|||
|
|||
Keuze gemaakt op; "Als ik een nieuwe iPhone krijg niet", want ga ervan uit dat
t-mobile volgend jaar nog steeds als enige de iPhone mag verkopen en dat volgend jaar juni de nieuwste uit zal komen. |
#12
|
|||
|
|||
Zelfs al krijg ik de keuze om een nieuwe iPhone te krijgen doe ik het toch niet. Ik kan niet optimaal gebruik maken van mijn internet op de iPhone. Eigenlijk werkt het alleen goed als ik ergens ben waar er Wi-Fi is.
Dus na mijn contractperiode stap ik over naar een provider waar ik wel bijna overal 3G bereik heb. |
#13
|
||||
|
||||
Sluit ik me volledig bij aan..
|
#14
|
||||
|
||||
Ik ben al bij T-Mobile voordat het T-Mobile was....
En zie geen echte reden om over te stappen na einde contractperiode, natuurlijk heb ik soms mijn ergernissen maar het is bij elke provider wel wat.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most." © Ozzy Osbourne Laatst gewijzigd door WDS001; 22-11-09 om 16:26. Reden: afbeelding weggehaald |
#15
|
||||
|
||||
elk provider heeft wel wat...
kijk het nieuws maar vodafone en kpn ligt eruit en T-mobile blijft over. maar dat wordt dan weer niet opgemerkt en toegejuicht haha |
#16
|
|||
|
|||
Ook ik zit al een jaar of 6 bij T-Mobile en eerlijk gezegd heb ik weinig reden tot klagen. Mijn contract loopt 18-2 af en ik denk dat ik gewoon doorga met flex 15. De iPhone is intussen aangeschaft via marktplaats dus ik ga voor een voordelig sim-only abonnementje. Tot mijn grote verrassing kon ik afgelopen maand ook een Web en Walk abootje afsluiten bij hun dus ik zit goed. De paar keer dat ik de helpdesk nodig had ben ik prima geholpen, dus ook dat is voor mij geen reden te switchen.
Ik blijf dus. Gr, Stef. |
#17
|
|||
|
|||
Ik heb het t-mobile kaartje er al uit gedaan. Die zit nu in een standaard telefoon.
Mijn Iphone gebruik ik nu met Vodafone. Reden hier voor is het 3G bereik. Bij mij in de buurt heb je vrijwel nergens 3G bereik en laat dat nu juist zijn waar het om gaat bij de Iphone 3Gs. Nu met Vodafone zo goed als altijd 3G zelfs binnen. Maar er zijn ongetwijfeld ook plaatsen waar je met T-mobile wel prima 3G hebt en met Vodafone niet. |
#18
|
|||
|
|||
Al sinds jaar en dag tevreden klant, kan niet anders zeggen. Ik zal zeker niet ontbinden, heb juist net verlengd met een I-phone abo.
|
#19
|
|||
|
|||
Ik blijf bij T-Mobile als ik voor een gunstig tarief kan overstappen van I-300 naar Flex 30 met een nieuwe iPhone. Stoor me af en toe alleen aan het 3G bereik. Aangezien mijn ouders en zusje ook T-Mobile hebben en wij dus gebruik maken van T-Mobile Family is het niet heel verstandig over te stappen naar een andere provider. Ik zie het tegen die tijd wel.
__________________
Franzzz |
#20
|
|||
|
|||
Ik stoor me behoorlijk aan het gebrekkige 3G bereik, hoop dat dit nog verbetert. T-mobile heeft mij ook zeer slecht geholpen met een garantiekwestie maar is uiteindelijk (lees 3 maanden) opgelost.
Of ik naar een andere provider overstap ligt aan een aantal factoren. Als Vodafone de iPhone gaat aanbieden met gunstige tarieven (bijv. zelfde als T-mobile) is mijn keuze snel gemaakt. Of Vodafone betere service levert weet ik niet, bereik schijnt wel beter te zijn. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
How to: Contract ontbinden T-Mobile | ThysTePoele | Odido (T-Mobile) | 3 | 22-04-11 18:39 |
Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk | thekoot | Odido (T-Mobile) | 272 | 23-02-11 18:20 |
Ontbinden contract | cubesten | Odido (T-Mobile) | 3 | 01-11-10 10:44 |
Contract ontbinden | Clyn | Odido (T-Mobile) | 10 | 14-06-10 19:58 |
Contract ontbinden | mike28 | Archief | 1 | 21-11-09 11:57 |
|
|