Ander toestel. Zal T-Mobile dit merken voor garantie ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een half jaar geleden een iphone 3g gehaald met een i-150 abbo bij tmobile alleen toen heb ik me iphone weggedaan(dom ik weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ander toestel. Zal T-Mobile dit merken voor garantie ?
ik heb een half jaar geleden een iphone 3g gehaald met een i-150 abbo bij tmobile
alleen toen heb ik me iphone weggedaan(dom ik weet et) nu heb ik dus weer een iphone 3g 8gb en nu vroeg ik me af of de garantie hier ook op geld? of dat ze het in de gaten hebben dat het een andere is(zelfde model en geheugen) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja dat hebben ze door. Ze slaan altijd je IMEI en Serienummer op.
|
|||
|
|||
mm
dan moet ik zelf maar een nieuw achterkantje erop laten zetten kost dit veel?(ik weet dat in het verkeerde forum is) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
je mag nog een ander onderkantje erop steken, ze zullen het merken, want deze nummers zitten ook in de software van de iphone
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat TS bedoelt dat ie dat dan zelf maar gaat laten maken ipv een beroep te doen op garantie.
|
||||
|
||||
Sorry, dit bericht mag weg, had niet goed gelezen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nogmaals navignon op een ander toestel? | pompino | iPhone Navigatie | 3 | 04-11-10 12:28 |
T-Mobile I-150 in ander toestel | johan§ | Odido (T-Mobile) | 11 | 18-08-10 16:43 |
Garantie bij 2de toestel? | YLA G | Orange | 3 | 22-10-09 17:58 |
Zogenaamde synchronisatie m ander toestel wrdr gegevens verloren zullen gaan, oplos? | YvonneP | iTunes | 0 | 24-08-09 13:53 |
Datagebruik ander toestel | keko | Odido (T-Mobile) | 5 | 24-05-09 16:48 |
|
|