nogmaals navignon op een ander toestel? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) vorige week is me iphone 4 die ik net een maandje had, uit me huis gestolen. heb de inboedelverzekering gebeld, en binnen 2 dagen had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nogmaals navignon op een ander toestel?
vorige week is me iphone 4 die ik net een maandje had, uit me huis gestolen. heb de inboedelverzekering gebeld, en binnen 2 dagen had ik de vergoeding (800 euro) op me rekening gestort gekregen.
ik had me iphone die gestolen is met een iphone abonnement van T-mobile gekocht. dus me me abonnement loopt gewoon door. nu heb ik vandaag weer een nieuwe iphone 4 besteld via de website belsimpel.nl, en als het goed is krijg ik die morgen thuisbezorgd. maar nu mijn vraag dus: ik had op me vorige iphone de gratis navigatie van navignon geinstalleerd. (die krijg je als je tmobile abonnee bent.) Maar zou ik diezelfde navigatie, weer op me nieuwe iphone kunnen installeren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als het goed is wel. Het is gekoppeld aan je iTunes account.
|
|
||||
|
||||
Overigens heb je dan een goede deal gekregen met die 800 euro :-O Of had je de iPhone niet icm abonnement gekocht, maar een losse? Zo niet, dan ben je er iig niet op achteruit gegaan ;-)
|
|
|||
|
|||
heb de iphone met een abonnement gekocht ja. en ze vroegen eerst aan mij wat de prijs was van een los toestel, ik zei rond de 800,900 euro voor een 16 gb. toen zouden ze dat op het internet checken, en ik kreeg een mailtje, dat er dus 800 euro wordt uitgekeerd. overigens heb ik de iphone nu weer voor 670 euro gekocht. dus ben er zeker niet op achteruit gegaan nee.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile I-150 in ander toestel | johan§ | Odido (T-Mobile) | 11 | 18-08-10 16:43 |
Navigon: NAVIGNON is de weg kwijt ... | FSF | iPhone Navigatie | 5 | 31-03-10 11:10 |
Ander toestel. Zal T-Mobile dit merken voor garantie ? | Ipot | Odido (T-Mobile) | 6 | 26-12-09 22:27 |
Zogenaamde synchronisatie m ander toestel wrdr gegevens verloren zullen gaan, oplos? | YvonneP | iTunes | 0 | 24-08-09 13:53 |
Datagebruik ander toestel | keko | Odido (T-Mobile) | 5 | 24-05-09 16:48 |
|
|