T-Mobile I-150 in ander toestel discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een IPhone 4 besteld via het T-mobile-abonnement van mijn vrouw. Mijn huidige HTC Legend geef ik aan haar en ik neem de IPhone met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-Mobile I-150 in ander toestel
Heb een IPhone 4 besteld via het T-mobile-abonnement van mijn vrouw. Mijn huidige HTC Legend geef ik aan haar en ik neem de IPhone met mijn Vodafone abbo. Het knippen naar micro sim lukt me wel.
Wat ik me afvraag of zo'n I-150 abbo ook als volwaardig abonnement werkt in een HTC (of elke andere niet IPhone smartphone)? Heeft iemand hiermee al ervaring? Laatst gewijzigd door johan§; 19-08-10 om 15:42. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja waarom zou dat niet werken? Er staat nergens dat je verplicht bent een iphone te gebruiken
|
|
|||
|
|||
Klopt. Verwacht er ook geen problemen mee. Wil alleen weten of er meer mensen het zo hebben opgelost.
|
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp, pak jij de iPhone icm met je eigen Vodafone abbo.
Gaat vrees ik niet goed met de simlock.... De iPhone is nl. niet simlock vrij. |
|
|||
|
|||
Natuurlijk ga ik 'm jailbreaken en unlocken. My bad, was ervan uitgegaan dat dit een vanzelfsprekendheid was.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Houd er rekening mee dat binnen circa 1 week alle toestellen met firmware 4.0.2 zijn voorzien. Die zijn dus niet meer te jailbreaken of te unlocken.
|
|
|||
|
|||
dan is hij alsnog via T-Mobile simlock vrij te maken. Kost je EUR 120,- maar dan heb je wel voor een mooi bedrag een officiële Simlock vrije iPhone 4.
Denk dat ik mijne ook meteen Simlock vrij ga laten maken, nergens geen gezeur meer mee. P.S. Heb ook een iPhone abonnement, deze gebruik ik al een jaar in andere telefoons (momenteel HTC Desire) en dat is geen enkel probleem Laatst gewijzigd door Fjeze; 17-08-10 om 10:09. |
|
|||
|
|||
Citaat:
*) gewoon geen officiele updates uitvoert *) geen "gekke" dingen doet die hem laten crashen, kan kan je dat geld in je zak houden en na 1 jaar gratis unlocken. Het is maar net wat je wilt. |
|
|||
|
|||
De Iphone ligt al een week of 2 klaar bij AMP om verzonden te worden maar ben net terug van vakantie. Denk dat 4.0.2 er nog niet op staat.
Laatst gewijzigd door johan§; 18-08-10 om 16:40. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nogmaals navignon op een ander toestel? | pompino | iPhone Navigatie | 3 | 04-11-10 12:28 |
Ander toestel. Zal T-Mobile dit merken voor garantie ? | Ipot | Odido (T-Mobile) | 6 | 26-12-09 22:27 |
T-Mobile i-150 | martijn2308 | Archief | 1 | 25-12-09 13:57 |
Zogenaamde synchronisatie m ander toestel wrdr gegevens verloren zullen gaan, oplos? | YvonneP | iTunes | 0 | 24-08-09 13:53 |
Datagebruik ander toestel | keko | Odido (T-Mobile) | 5 | 24-05-09 16:48 |
|
|