iPhone 4 Zakelijk levertijd + bevestingsmail discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb vandaag een iPhone 4 via de webshop van T-Mobile besteld. Ik heb hem zakelijk besteld. Nou heb ik geen bevestingsmail gehad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 Zakelijk levertijd + bevestingsmail
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag een iPhone 4 via de webshop van T-Mobile besteld. Ik heb hem zakelijk besteld. Nou heb ik geen bevestingsmail gehad nadat ik hem had besteld (zo'n 5/6 uur geleden) en er stond dat ik rekening moest houden met lever tijden van 2 maanden of meer?! Klopt dit... en is dit ook met een niet zakelijke bestelling. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit zou best eens kunnen kloppen. Mensen die de iPhone de 20e al besteld hadden moesten rekening houden met maximaal 6 tot 8 weken. Mensen die nu bestellen moeten volgens mij inderdaad rekening houden met maximaal 8 tot 10 weken.
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door john1979; 31-07-10 om 22:15. Reden: Kleine aanpassing |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle antwoord! Maar klopt het ook dat je de bevestingsmail pas (veel) later krijgt?
|
|
||||
|
||||
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik heb mijn iPhone 4 uit de shop. Misschien iemand anders die dit met zekerheid kan vertellen?
Wel heb ik op het forum al veel gelezen dat mensen geen bevestigingsmail hadden gekregen. Bij de een was alles in orde en kwam de mail later als nog, bij de ander was er iets fout gegaan in het systeem van T-Mobile. Maar misschien kan iemand anders hier toch wat meer duidelijkheid over geven? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kreeg mijn bevestiging per mail een dag later bij een zakelijke bestelling, dus waarschijnlijk krijg jij hem maandag. |
|
||||
|
||||
Sorry door al die weken raak ik inderdaad een beetje in de war
6 tot 8 weken dus Citaat:
Laatst gewijzigd door john1979; 01-08-10 om 01:21. |
|
|||
|
|||
Ik heb 'm ook gisteren besteld (de 30ste dan) en heb ik ook nog niks. Ik wacht maandag of dinsdag even af en dan zien we wel weer verder!
|
|
|||
|
|||
Ik ben gister terug gekomen van vakantie en heb gebeld met de klantenservice (3e keer in 1 week) en die zeiden dat ze (na 2 keer goed zoeken door mijn telefoontjes) helaas moesten concluderen dat er nooit een bestelling van mijn kant is aangekomen. Ik heb gelijk opnieuw een iPhone 4 besteld (gister) en heb vanochtend een bevesting van mijn bestelling gekregen. In mijn bevestings mail staat dat ik rekening moet houden met een levertijd van 8 tot 10 weken (19 oktober t/m 2 november). En op de website toen ik hem bestelde stond een levertijd van 3 tot 4 weken (14 t/m 21 september). Waar moet ik nou van uitgaan?
|
Labels |
bevestingsmail, iphone 4, levertijd, t-mobile, zakelijk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Levertijd iPhone 4 | Stefan9876 | iPhone algemeen | 61 | 21-10-10 16:39 |
Bevestingsmail van Mobistar ontvangen | DeepFritz | Orange | 39 | 30-07-10 00:31 |
Iphone 4 Mobistar -> Geen bevestingsmail | DeepFritz | Orange | 115 | 29-07-10 18:17 |
iPhone 4 levertijd 4 weken! | Fabb3r | iPhone algemeen | 4 | 02-07-10 17:03 |
Levertijd iPhone | Reksal | Archief | 1 | 25-07-08 10:48 |
|
|