Bleu Tooth koppeling met MAC discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iph 4 koppelen met B.Tooth aan mijn MAC pro?. Koppelen lukt nog wel maar overdracht gaat niet. Mijn normale ethernet dreigt dan te worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bleu Tooth koppeling met MAC
Mijn Iph 4 koppelen met B.Tooth aan mijn MAC pro?. Koppelen lukt nog wel maar overdracht gaat niet. Mijn normale ethernet dreigt dan te worden ontkoppelt. Weet iemand de juiste manier?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als het goed is, wordt er een extra (virtuele) Ethernet - poort geďnstalleerd, als je tenminste op 'ja' klikt, na het koppelen en de vraag of benodigde voorzieningen geďnstalleerd dienen te worden. Ik neem aan dat je deze vraag stelt ivm tetheren?
Dat is nl. het enige wat door de iPhone ondersteund wordt, door de bluetooth stack. (het is geen Bleu Tooth) Laatst gewijzigd door ballegooier; 06-11-10 om 08:19. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Koppeling met ingebouwde autotelefoon via Bluetooth | slk | iPhone algemeen | 0 | 30-06-09 17:31 |
|
|