T Mobile Carrier Logo discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer de carrier log van t-mobile te veranderen met fugu maar ik greeg 'm toch niet te zien blijft maar de text. met fugu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
T-Mobile carrier logo
Ik probeer de carrier log van t-mobile te veranderen met fugu maar ik greeg 'm toch niet te zien blijft maar de text.
met fugu verbinding maken dan ga ik naar sydtem---->library---->carrirer bundles--->unknow carrier de twee bestanden Default_CARRIER_TMOBILE.png en FSO_CARRIER_TMOBILE.png erop zetten met 755 permisions , iphone restarten. Maar het blijft de bewegende text. wie heeft 't voor elkaar gekregen? thanxxx macgreek |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ghehe
aangezien je nu een officiele provider hebt, moet je niet meer de map "unknown bundle" gebuiken, maar de T-mobile NL map (kan ff niet opzoeken, want ben niet thuis) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hmm, dan durf ik het zo niet te zeggen, ik heb het hier wel gewoon voor elkaar met de "unknown bundle" en het vodafone logo.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik ben de carrier.plist aan het vergelijken met de gene die ik in de unknown bundle had gezet, maar kan vooralsnog geen verschillen ontdekken :S
dit is wat ik heb met vodafone pic: <dict> <key>AllowPrefixMatching</key> <true/> <key>CarrierName</key> <string>vodafone</string> <key>DefaultImage</key> <string>Default_CARRIER_VODAFONE.png</string> <key>FullScreenOpaqueImage</key> <string>FSO_CARRIER_VODAFONE.png</string> </dict> en dit is wat er in de carrier.plist uit de map TMobile_nl.bundle staat: <array> <dict> <key>AllowPrefixMatching</key> <true/> <key>CarrierName</key> <string>t-mobile</string> <key>DefaultImage</key> <string>Default_CARRIER_TMOBILE.png</string> <key>FullScreenOpaqueImage</key> <string>FSO_CARRIER_TMOBILE.png</string> </dict> |
|
||||
|
||||
dat staat bij mij:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd"> <plist version="1.0"> <dict> <key>AllowEDGEEditing</key> <true/> <key>BookmarkURLs</key> <array> <dict> <key>BookmarkName</key> <string>T-Mobile</string> <key>BookmarkURL</key> <string>http://pda.t-mobile.nl</string> </dict> </array> <key>CarrierName</key> <string>T-Mobile</string> <key>IntlDataRoamingSwitch</key> <true/> <key>MyAccountURL</key> <string>https://www.t-mobile.nl/My_T-mobile/htdocs/page/ps1.17.aspx</string> <key>MyAccountURLTitle</key> <string>My T-Mobile</string> <key>PrivateCapable</key> <true/> <key>Services</key> <array> <dict> <key>ServiceCode</key> <string>1200</string> <key>ServiceName</key> <string>Customer Service NL</string> </dict> <dict> <key>ServiceCode</key> <string>+31624000222</string> <key>ServiceName</key> <string>Customer Service</string> </dict> <dict> <key>ServiceCode</key> <string>1202</string> <key>ServiceName</key> <string>Self Service</string> </dict> <dict> <key>ServiceCode</key> <string>1888</string> <key>ServiceName</key> <string>Directory Assistance</string> </dict> <dict> <key>ServiceCode</key> <string>+31624001233</string> <key>ServiceName</key> <string>VoiceMail</string> </dict> </array> <key>ShowCallForwarded</key> <false/> <key>ShowCallForwarding</key> <false/> <key>ShowTTY</key> <false/> <key>StatusBarImages</key> <array> <dict> <key>AllowPrefixMatching</key> <false/> <key>CarrierName</key> <string>t-mobilenl</string> <key>DefaultImage</key> <string>Default_CARRIER_TMOBILE.png</string> <key>FullScreenOpaqueImage</key> <string>FSO_CARRIER_TMOBILE.png</string> </dict> Laatst gewijzigd door macgreek; 22-07-08 om 22:51. |
|
|||
|
|||
Ikzelf heb er ook enorm lang naar liggen zoeken maar heb hem dan toch gevonden:
even een kijkje nemen in /User/Library/Carrier Bundles Daar bevinden zich 2 mapjes, eentje met allemaal cijfertjes en dan een mapje waar je jouw provider op kan herkennen, in mijn geval 'Mobistar_be.bundle'. Als je daar je icons overschrijft zal alles naar behoren werken. |
|
||||
|
||||
Hij zegt dat hij dat al gedaan heeft, voor hem is dat namelijk TMobile_nl.bundle
Dat zou iig de goede moeten zijn |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat maakt niet uit, usr en Carrier.bundles zijn snelkoppelingen, je komt dan in de zelfde map
|
|
|||
|
|||
Hier in elk geval niet. Wanneer ik het logo van mobistar verander is dit enkel zichtbaar als ik dit in de map User doe. Die ene map is geen snelkoppeling naar de carrier bundles in de System map. Open je WinSCP maar even en kijk maar eens voor jezelf
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
en hier de bestanden voor wie ze nodig heeft:
RapidShare: Easy Filehosting RapidShare: Easy Filehosting Laatst gewijzigd door macgreek; 22-07-08 om 22:48. |
|
||||
|
||||
Ah mooi zo!
Ik heb nog ff gekeken op de mijne, maar goed, ik heb geen "officiele" provider, dus kom via de snelkoppelingen in dezelfde map, misschien dat het met een officiele provider anders is, dus is het idd handiger de USR koppelingen te volgen. Toen ik trouwens de T-Mobile Carrier.plist bekeek kwam ik er ook achter waarom jullie niet die "doorschakel" meldingen krijgen <key>ShowCallForwarded</key> <false/> <key>ShowCallForwarding</key> <false/> Dat is de carrier van T-Mobile, die staan bij de unknown carrier op true Laatst gewijzigd door cypher21; 22-07-08 om 23:53. |
|
||||
|
||||
uhm.. misschien mis ik iets, maar hoe kom ik op mijn 3G? Moet ik m dan eerst jailbreaken?
|
||||
|
||||
LOL psycho,
Mag ik je doorverwijzen naar de handleidingen of wiki |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik wil hem niet jailbreaken namelijk.. |
|
||||
|
||||
oh,
het was serieus Je moet em zeker wel jailbreaken, anders kun je de bestanden niet benaderen/vervangen |
|
||||
|
||||
Ja het was misschien een stomme vraag, maar ik heb ook nog geen zin in een jailbreak voordat ik er echt wat aan heb, zoals bijvoorbeeld installer.
Ik moet het ook allemaal maar proberen te volgen Maar dan wachten we nog maar even af, voordat we het logo gaan vervangen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carrier logo | Joris123 | iPhone algemeen | 1 | 19-12-10 12:34 |
T-Mobile carrier logo [FW3.1.2] | TheProphet | Odido (T-Mobile) | 55 | 11-12-10 14:24 |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
Carrier logo's | Smiley | iPhone algemeen | 203 | 20-06-09 22:21 |
|
|